همشهری آنلاین: قرار است شرکت مایکروسافت در سال جاری میلادی در حدود ۳ هزار نفر از کارمندان خود را اخراج کند.

Microsoft

مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: شرکت مایکروسافت آمریکا اعلام کرد، در حال بررسی اخراج تعدادی از کارمندان خود است. این شرکت غول فناوری آمریکایی اعلام کرد، باتوجه به روند فروش محصولات خود در سال گذشته میلادی دست به این اقدام خواهیم زد و اکنون به این نتیجه رسیده‌ایم که برخی از پست‌ها در این شرکت باید حذف شوند.

پیش از این تلویزیون «سی ان بی سی» آمریکا در اخبار خود به این نکته اشاره کرده بود که در سال ۲۰۱۷ میلادی تعداد ۳ هزار نفر از پرسنل این شرکت اخراج خواهند شد که عمدتا کارمندان بخش فروش و غیرآمریکایی هستند.

بر همین اساس، شرکت مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کرد: شبیه تمام شرکت‌های دیگر به ارزیابی کسب و کار خود بر اساس اصول مقرر می‌پردازیم و این موضوع منجر به افزایش سرمایه‌گذاری در بعضی از بخش‌های دیگر می‌شود و هر چند وقت یکبار آرایش تجاری خود را تغییر می‌دهیم.

شرکت مایکروسافت تا پایان سه ماه نخست سال جاری میلادی تعداد کارمندان خود را در سرتاسر جهان بیش از ۱۲۱ هزار نفر اعلام کرده است و در حال حاضر تمرکز این شرکت بر روی بخش خدمات کسب و کار و محاسبه و نیز کاهش تمرکز بر روی حوزه نرم‌افزار است.

کد خبر 375465

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha