همشهری آنلاین: شمخانی با اشاره به پاسخ قاطع ایران به تروریست‌ها گفت اقدام موشکی سپاه با اراده رهبری و مصوبه شورای عالی امنیت ملی انجام شد.

شمخانی

به گزارش ایسنا،‌ دریابان علی شمخانی در جمع خبرنگاران در راهپیمایی روز قدس با اشاره به پاسخ قاطع ایران به تحرکات کور و کم ارزش گروه‌های تروریستی که به شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنانمان منجر شد اظهار کرد: امنیت همه جانبه در کشور، خط قرمز غیرقابل تغییر جمهوری اسلامی بوده و هر گروه یا کشوری که بخواهد به هر نحو به این مهم خدشه وارد کند با واکنش شدید و فوق تصور مواجه خواهد شد.

وی حضور گسترده و کم سابقه مردم روزه‌دار کشورمان در راهپیمایی روز قدس امسال را مکمل پاسخ کوبنده موشکی به تحرکات تروریستی و حامیان آنها عنوان کرد و افزود: گویاترین بیانی که می‌شود به طراحان برنامه‌های تهدیدآفرین علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد این است که "آزموده را آزمودن خطاست".

دبیر شورای‌ عالی امنیت ملی در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: اقدام موشکی سپاه با اراده رهبر انقلاب و مصوب شورای‌عالی امنیت ملی صورت گرفت و تصمیمات شورای عالی امنیت ملی نیز باید به تایید مقام معظم رهبری برسد.

شمخانی درباره حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها گفت: قدرت برای این فراهم شده که در شرایط مورد نیاز به درستی به کار گرفته شود و بعد از جنگ تا به امروز یکی از منطقی‌ترین موارد به کارگیری قدرت موشکی ایران، در عملیات موشکی سپاه اخیر شکل گرفت.

وی تأکید کرد: بعد از انقلاب اسلامی حوادث زیادی در کشور رخ داد که روز قدس و مساله فلسطین به موضوعی ثانوی تبدیل شود و درد مسلمانان به جای درد واقعی به درد کاذب مبتلا شود، اما روز قدس تکرار این نقطه است که دقیق‌ترین و درست‌ترین آدرس همدردی با مسلمانان جهان است نه کنفرانس ریاض و نه محاصره قطر که روز قدس است.

کد خبر 374031

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha