هانس زیمر، آهنگساز آلمانی برنده اسکار اعلام کرد که تمام درآمدهای کنسرت خود را در لندن به صندوق حمایت از قربانیان و بازماندگان فاجعه آتش‌سوزی برج گرنفل اختصاص می‌دهد.

به گزارش همشهري، زيمر و 15عضو گروه او در اجراي روز پنجشنبه در معتبرترين سالن كنسرت لندن به قربانيان فاجعه گرنفل اداي احترام كردند. او كه سال‌ها پيش با موسيقي متن انيميشن «شيرشاه» برنده اسكار شد و خالق موسيقي‌هاي خاطره‌انگيز فيلم‌هاي «گلادياتور»، سه‌گانه «شواليه تاريكي»، مجموعه «دزدان دريايي كارائيب»، «آخرين سامورايي» و... است، در مقابل مردم حاضر در كنسرت گفت:

«همه ما لندن هستيم». زيمر پس از برنامه هم در صفحه شخصي خود در فضاي مجازي نوشت: «ما كنار تو هستيم لندن». ران هوارد يكي از سرشناس‌ترين حاضران در كنسرت لندن بود كه موسيقي متن برخي فيلم‌هاي او را زيمر ساخته است؛ ازجمله «رمز داوينچي»، «فرشته‌ها و شياطين»، «شتاب»، «فراست/نيكسن» و «دوزخ». آهنگساز 59ساله و سرشناس آلماني تنها چهره دنياي موسيقي نيست كه همبستگي خود را با قربانيان و بازماندگان فاجعه گرنفل اعلام كرده است.

ادل، خواننده جوان و نامدار بريتانيايي بلافاصله پس از فاجعه به محل برج گرنفل رفت و سايمن كاول، تهيه‌كننده و مجري محبوب برنامه‌هاي استعداديابي هم اعلام كرد كه قصد دارد يك قطعه خيريه به يادبود قربانيان توليد و منتشر كند.

کد خبر 373569

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha