همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح عملیات ضد تروریستی منطقه قصرقند و تکذیب هرگونه درگیری درمرزهای غربی کشور تاکید کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتی وعملیاتی در منطقه سیستان و بلوچستان اجازه عرض اندام به تروریست‌ها را نمی‌دهیم.

 محمد پاکپور

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردارسرتیپ پاسدار محمد پاکپور با اشاره به عملیات ضد تروریستی اخیر قرارگاه قدس درمنطقه قصرقند استان سیستان و بلوچستان اظهارکرد: یک تیم تروریستی تحت حمایت سازمان جاسوسی آل سعود درپنجشنبه گذشته قصد رخنه به عمق جغرافیای کشور برای ایجاد ناامنی و اقدامات تروریستی را داشتند که با دریافت اطلاعات و انجام عملیات شناسایی و اقدام بموقع رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ارتفاعات منطقه قصر قند سیستان و بلوچستان زمین گیر شدند.

وی افزود: رزمندگان شجاع اسلام پس از محاصره ارتفاعات و درگیری با تروریست ها تعدادی از آنها را به هلاکت رسانده و مقادیری قابل توجهی سلاح و مهمات از آنان را به غنیمت گرفتند.

سردار پاکپوریادآورشد: دراین عملیات تعدادی دیگراز تروریست های مزدور و اجاره ای زخمی و تعدادی نیز متواری شده اند که هم اکنون تحت تعقیب رزمندگان اسلام و نیروهای بومی منطقه هستند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تجهیزات همراه این تیم تروریستی را قابل توجه ارزیابی و یادآورشد: علاوه برانهدام یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده حاوی 600 کیلوگرم مواد انفجاری تعداد 15 بمب آماده اقدامات انتحاری و بیش از 700 کیلوگرم انواع مواد منفجره و ده ها هزار فشنگ و تعدادی سلاح و مهمات نیز در این عملیات ضد تروریستی به دست رزمندگان اسلام افتاد.

سردارپاکپورهمچنین با تکذیب اخبار منتشره مبنی بر درگیری نیروهای امنیتی با تروریست ها درمرزهای غربی کشور از جمله در گیلانغرب و سرپل ذهاب گفت: تا این لحظه هرگونه درگیری در این منطقه تکذیب می شود و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی بر منطقه اشراف اطلاعاتی و عملیاتی کامل دارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: برای تامین و تحکیم امنیت پایدار و آرامش مردم عزیز از هیچ تلاشی دریغ نکرده و اجازه عرض اندام به تروریست ها و حامیان آنها را نخواهیم داد.

کد خبر 373537

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha