شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
۰ نفر

درگیری خونین میان ۴ جوان به‌دلیل چشم تو چشم‌شدن مرگ یکی از آنها را به‌دنبال داشت. این حادثه حوالی نیمه‌شب ۸خرداد در شهرک گلستان شهرری رخ داد.

در اين درگيري 2جوان 27و 28ساله به نام‌هاي عليرضا و مجتبي بر اثر اصابت ضربات چاقو مجروح شدند كه پس از انتقال آنها به بيمارستان، عليرضا به‌دليل شدت جراحات وارده جانش را از دست داد. با گزارش ماجرا به پليس، تيمي از كارآگاهان اداره دهم آگاهي تهران وارد عمل شدند. آنها در ابتدا سراغ مجتبي رفتند و به تحقيق از او پرداختند.

وي گفت: روز حادثه همراه مقتول در مقابل بلوك 25شهرك گلستان ايستاده و حرف مي‌زديم كه 2نفر از بچه‌هاي محل به نام‌هاي ابراهيم و امير سررسيدند. انگار از قبل با مقتول اختلاف داشتند چرا كه وقتي به نزديكي ما رسيدند با مقتول چشم تو چشم شدند و بعد يكي از آنها گفت: چرا نگاه مي‌كني؟ او سپس شروع به مشاجره و فحاشي كرد و در اين هنگام چاقويش را بيرون كشيد و به من و مقتول ضربه زد و بعد همراه دوستش فرار كرد.

با اظهارات شاهد ماجرا، دستور بازداشت ابراهيم و امير صادر و در بررسي‌ها مشخص شد كه هر دوي آنها از مجرمان سابقه‌دار هستند كه پيش از اين به جرم زورگيري زنداني شده بودند. هر چند متهمان پس از حادثه زندگي مخفيانه‌اي در پيش گرفته بودند اما در نهايت مأموران موفق شدند مخفيگاه يكي از آنها به نام امير را شناسايي و او را دستگير كنند. امير در بازجويي‌ها مدعي شد كه از متهم اصلي به نام ابراهيم بي‌خبر است و جست‌وجو براي دستگيري او ادامه داشت تا اينكه 26خرداد يكي از شهروندان سراسيمه خود را به واحد گشت كلانتري 102تهران رساند و مدعي شد كه ثانيه‌هايي پيش، جوان موتورسواري دست به زورگيري از او زده است.

مشخصات جوان زورگير به تمامي واحدهاي گشت مخابره شد و طولي نكشيد كه مأموران اين مرد را شناسايي و در جريان تعقيب و گريز پليسي او را دستگير كردند. با دستگيري اين مرد مشخص شد كه وي ابراهيم، همان قاتل فراري است. او پس از انتقال به اداره دهم آگاهي تهران به ارتكاب جنايت به‌خاطر چشم تو چشم شدن اعتراف كرد و مدعي شد كه از قبل با مقتول اختلاف داشته و به همين دليل با وي درگير شده است.به گفته سرهنگ مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران، براي هر دو متهم پرونده قرار بازداشت صادر شده و تحقيقات تكميلي از آنها ادامه دارد.

کد خبر 373457

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha