همشهری آنلاین: رقابت‌های تنیس جام رمضان با معرفی نفرات برتر رده‌های سنی مختلف و بزرگسالان به پایان رسید. ‌

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین شب رقابت‌های تنیس جام رمضان در رده‌های سنی زیر 10 الی 18 سال و رده سنی بزرگسالان در بخش پسران و آقایان در زمین‌های مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان این مسابقات نفرات برتر معرفی شدند که در رده سنی زیر 10 سال، کاندیدا سبک‌روح با نتیجه ( 1-4 و 1-4) آراد سبک‌روح را شکست داد و قهرمان شد، آراد سبک‌روح نايب قهرمان شد و محمدپاشا امیری و امیرعباس ابراهیمی سوم مشترک شدند.

در رده سنی زیر 12 سال، امیرعلی قوام با نتیجه ( 0-6 و 1-6 ) کسری رحمانی را از پیش رو برداشت و صاحب عنوان قهرمانی شد، رحمانی در جایگاه دوم ایستاد و ایلیا جعفر و آرتین نظری عنوان سوم را به نام خود ثبت کردند.

در رده سنی زیر 14 سال، یونس طلاور با نتیجه ( 5-7 و 5-7 ) علی یزدانی را برد و قهرمان شد، یزدانی نایب قهرمان شد و عنوان سومی به سپهر سهرابی و ونداد غیبی رسید.

در رده سنی زیر 16 سال، آریا روغنی با نتیجه ( 0-6 و 2-6 ret ) علیرضا بهزادپور را مغلوب کرد و قهرمان شد، بهزادپور عنوان دوم را کسب کرد و امید اصغری و یونس طلاور عنوان سومی مشترک را به دست آوردند.

و در رده سنی زیر 18 سال، مسیح هژبری با نتیجه ( 3-6 و 4-6 ) آریا روغنی را برد و قهرمان شد، روغنی در جایگاه دوم ایستاد و سینا مقیمی و محمدمهدی سهرابی نیز سوم شدند.

همچنین فینال رده سنی بزرگسالان نیز برگزار شد و در پایان انوشا شاهقلی با نتیجه ( 1-6 و 0-6 ) امیرحسین بادی را مغلوب کرد و عنوان نخست را به خود اختصاص داد، بادی نايب قهرمان شد و حسام یزدی و معین محمدی به طور مشترک سوم شدند.

به این ترتیب پس از یک هفته رقابت تنیسورها، این بازی‌ها با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

 

کد خبر 373391

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha