پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: به لحاظ شرایط دمایی برای امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور روند افزایشی پیش‌بینی می‌شود.

معصومه احمدی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با بیان اینکه روند افزایش دما برای امروز و فردا پیش بینی می شود، افزود: اما از فردا و طی روزهای جمعه و شنبه در استان های ساحلی خزر روند معکوس خواهد شد و کاهش دما همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی گفت: وزش باد در نوار ساحلی خزر باعث می شود دریای خزر مواج و متلاطم شود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: بر اساس بررسی آخرین اطلاعات و نقشه های هواشناسی برای سه روز آینده در نوار شمالی کشور شامل استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، برخی استان های ساحلی خزر و در شمال شرق کشور به ویژه در ساعات بعدازظهر پشت ابر رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

احمدی درباره وضعیت آب و هوایی جنوب کشور نیز تصریح کرد: در بخش هایی از جنوب شرق کشور دور از انتظار نیست که بویژه در ساعات بعدازظهر رگبارهای خفیف را شاهد باشیم.

وی افزود: بر این اساس در استان های سیستان و بلوچستان بخش هایی از استان هرمزگان، ارتفاعات جنوبی کرمان بویژه در ساعات بعدازظهر رگبارهای خفیف پیش بینی می شود.

احمدی گفت: در استانهای مرکزی همچون تهران، قم، مرکزی، البرز، قزوین، اصفهان، سمنان و شمال غرب کشور و همچنین خراسان رضوی برای امروز و فردا وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

وی آسمان امروز پایتخت را صاف همراه با وزش باد پیش بینی کرد و گفت: پیشینه دمای امروز تهران 38 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

کد خبر 373262

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha