چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسئولان آتش نشانی لندن اعلام کردند: در آتش سوزی برج مسکونی(گرنفل) در غرب لندن چند نفر کشته و پنجاه نفر هم مصدوم شدند.

 آتش سوزی برج گرنفل لندن چند کشته برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از لندن؛ آتش سوزی مهار ناشدنی در برج مسکونی گرانفل در غرب لندن به وقوع پیوست که این آتش سوزی از ساعت یک و سی دقیقه بامداد به وقت محلی از طبقه چهارم این برج آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

  • در آتش سوزی برج مسکونی در لندن چند تن کشته شدند

اداره آتش نشانی لندن اعلام کردند بر اثر آتش سوزی در یک برج مسکونی 27 طبقه در این شهر چند تن جان باختند.

یک مقام اداره آتش نشانی لندن اعلام کرد در این حادثه چند تن جان خود را از دست داده اند و در حال حاضر نمی توان شمار آنها را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن ، این برج واقع در منطقه لانکستر وِست استیت واقع شده است و در این حادثه دست کم 30 تن نیز مجروح شده اند.
علت این آتش سوزی هنوز مشخص نیست.

  • آتش سوزی در برج گرنفل لندن پنجاه مصدوم برجای گذاشت

شبکه تلویزیونی العربیه به نقل از سازمان امداد و نجات انگلیس اعلام کرد، در آتش سوزی برج گرنفل لندن، پنجاه نفر مصدوم شدند.

شاهدان عینی می گویند پیش از اینکه برج مسکونی 27 طبقه در لندن در دود و آتش پیچیده شود، افرادی را دیده اند که از پنجره ها فریاد می کشیدند و کمک می خواستند.

به گفته این شاهدان، شماری از ساکنان این برج را دیده اند که با جراحت ناشی از سوختگی و مسمومیت و شماری نیز مصدوم از ساختمان خارج شدند و یا خود را از پنجره ها به بیرون پرت کردند.

ظاهرا به علت احتمال فروریختن ساختمان نیروهای امدادی و آتش نشانان نتوانند درون ساختمان بروند.

تاکنون 35 مصدوم آتش سوزی لندن به پنج بیمارستان منتقل شدند.

  • اعلام وضعیت فوق العاده در لندن

برج مسکونی بیست و هفت طبقه در غرب لندن همچنان در حال سوختن است و در این شهر وضعیت فوق العاده اعلام شده است.

چهل ماشین آتش نشانی و دویست آتش نشان در محل حضور دارند و در تلاش برای مهار آتش هستند. تصاویر نشان می دهد کل ساختمان طی چند ساعت به سبب آتش سوزی از بین رفته است. شاهدان اعلام کردند افراد در داخل این ساختمان گیر افتاده اند و برخی با تکان دادن پتو تلاش می کردند مکان خود را به نیروهای امداد و نجات نشان دهند.

صادق خان شهردار لندن وضعیت فوق العاده اعلام کرده و همه مسیرهای منتهی به این ساختمان مسدود شده است. پلیس از مردم خواسته است از محل حادثه دور بمانند زیرا نگرانی هایی در ارتباط با فرو ریختن ساختمان وجود دارد.

کد خبر 373203

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha