همشهری آنلاین: دو بازیکن موثر تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ جهانی به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌توانند در هفته سوم به میدان بروند

معنوی‌نژاد

به گزارش "ورزش سه"، بدون تردید ستاره بازی تیم‌های والیبال ایران و آرژانتین محمدجواد معنوی‌نژاد بود که با ورود خود به زمین روند بازی را تغییر داد، او با اینکه در پایان بازی مصدوم شد و به طور کامل بازی نکرد اما 26 امتیاز برای ایران به دست آورد که این عدد برای یک بازیکن دریافت‌کننده بسیار بالا است.

او در دریافت، دفاع و سرویس بسیار عالی، کم خطا و خونسرد رفتار کرد تا به یکی از کامل‌ترین بازیکنان ایران در این بازی‌ها تبدیل شود. او توپ‌هایی با 3 دفاع را به نقطه‌ای از زمین می‌فرستاد که باور آن برای همه سخت بود. مسیر مچ او به سمتی هدایت می‌شد که هیچ کس تصورش را نمی‌کرد و در مجموع حضور او مجموعه‌ای از شگفتی‌ها را به وجود آورد.

با این حال امتیازات پایانی بازی اتفاق تلخی را به همراه داشت، جایی که معنوی‌نژاد در سیل تعریف‌ها و تشویق‌ها مصدوم شد و لنگان لنگان بازی را ترک کرد. او حریف تمام بازیکنان تیم روبه‌رو و تاکتیک‌های حریف شد. اما از شر اتفاقاتی اینچنینی نتوانست جان سالم به در ببرد تا یکی از تلخ‌ترین اتفاقات این بازی را رقم بزند.

به گفته سیامک افروزی پزشک تیم‌ملی والیبال ایران او صبح امروز MRI داد و جواب آن خوشحال‌کننده نبود چراکه پارگی در عضله معنوی‌نژاد دیده می‌شود که درمان آن تقریبا 10 الی 15 روز زمان می‌برد. با این حال مسئولان فدراسیون والیبال در تلاش هستند تا معنوی‌نژاد را با خود به لهستان ببرند تا مراحل درمانی او کنار کادرپزشکی تیم‌ملی پیگیری و انجام شود.

پس از غیبت معنوی‌نژاد در هفته سوم لیگ جهانی خبر بد دیگر اینکه عادل غلامی هم به دلیل مصدومیت در تهران باقی خواهد ماند و تیم را برای ادامه کار نمی‌تواند همراهی کند. عادل هم از ناحیه کشاله ران با مصدومیتی روبه‌رو شده است که اجازه کار را به او نمی‌دهد. علائم این درد در حین بازی هم مشخص بود اما او ماند، جنگید و حالا باید بماند تا خود را درمان کند.

کد خبر 372999

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha