مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح ۷ ایستگاه خط ۷ مترو طی هفته آتی خبر داد.

مازيار حسيني در مورد آخرين وضعيت افتتاح ايستگاه‌هاي خطوط جديد مترو با بيان اينكه خط 7متروي تهران از ورزشگاه تختي در شرق تهران شروع مي‌شود و تا بزرگراه نواب ادامه دارد و از آنجا با يك تغيير حركت به سمت شمال (به‌صورت (L) شكل طراحي شده است) تا سعادت‌آباد امتداد مي‌يابد، گفت:

از آنجايي كه اين خط از عمق زيادي برخوردار است ما براي ساخت خط7، مجبور بوديم از يكي از سخت‌ترين لايه‌هاي زمين‌شناسي شهر تهران عبور كنيم و اين كار را سخت مي‌كرد و بالا بودن سطح آب‌هاي زيرزميني و فرسودگي ساختمان‌هايي كه در قديمي‌ترين مناطق شهر تهران وجود داشت، مشكلاتي را پيش روي ساخت اين خط قرار مي‌داد.

وي با بيان اينكه حدود 22كيلومتر از خط 7، با 7 ايستگاه در هفته آتي به بهره‌برداري مي‌رسد، گفت: ايستگاه ميدان صنعت، پل نصر، شهيد نواب صفوي، كميل، بريانك، ميدان محمديه و در نهايت شهيد محلاتي يا بسيج 7ايستگاهي است كه همزمان بهره‌برداري مي‌شود.

حسيني بيان كرد: ساير ايستگاه‌هاي خط7 آماده است اما حسب دستور شهردار تهران مبني بر افتتاح 100درصدي ايستگاه‌ها تا نصب كامل پله‌برقي‌ها صبر خواهيم كرد تا اين ايستگاه‌ها را به‌طور كامل به بهره‌برداري برسانيم. وي افزود: از آنجايي كه خط 7، از زير تمامي 5خط ديگر متروي تهران عبور مي‌كند، يكي از عميق‌ترين خطوط متروي شهر تهران است و به همين دليل با تمامي خطوط متروي شهر تهران ايستگاه تقاطعي دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران با بيان اينكه ايستگاه‌هاي باقيمانده تا پايان سال به بهره‌برداري مي‌رسند، گفت: تمامي كارهاي مربوط به انجام تست گرم و كنترل‌هاي مضاعفي كه بايد براي اين خط با توجه به ويژگي‌هايي آن درنظر گرفته مي‌شد، انجام شده و همكاران ما مشغول تميزكاري اين ايستگاه‌ها هستند و براساس زمانبندي افتتاح خواهند شد.

کد خبر 372280

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha