همشهری آنلاین: در پی شایعه حضور فریده شجاعی، همسر مرحوم پورحیدری در هیات مدیره استقلال، وی اظهار داشت از این موضوع استقبال می‌کند

فریده شجاعی

فریده شجاعی در گفتگو با ایلنا در واکنش به زمزمه حضورش در هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: بحث حضور من در هیات مدیره استقلال همیشه وجود داشته اما تا این لحظه هنوز صحبت جدی برای حضور بنده در هیات مدیره استقلال انجام نگرفته و من هم در رسانه‌ها این خبر را خواندم.

وی در خصوص این که در صورت پیشنهاد وزیر برای حضور در هیات مدیره استقلال آیا حاضر به همکاری است گفت:من سابقه 40،50 ساله در ورزش دارم. یک استقلالی و فوتبالی هستم و به عنوان یک خانم آشنا به فوتبال و دردهای استقلال می‌توانم به این باشگاه کمک کنم. اگر پیشنهاد حضور در هیات مدیره استقلال شود، حتما از آن استقبال می‌کنم چرا که به اعتقادم می‌توانم به این باشگاه کمک کنم.

همسر مرحوم پورحیدری در پایان گفت: قطعا در صورت حضور در هیات مدیره استقلال افکار و تجربیات منصور را هم در باشگاه دنبال خواهم کرد. منصور سال‌ها عاشقانه برای استقلال زحمت کشید و من با افکار و برنامه‌های او آشنا هستم و از آن استفاده خواهم کرد.

وی در ارتباط با این که آیا استقلال به تغییر مدیریتی نیاز دارد گفت: من نمی‌توانم در این خصوص نظری دهم اما امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع این باشگاه باشد.

کد خبر 372190

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha