چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
۰ نفر

حمله خونین دستفروشان به مأموران انضباط شهری در منطقه تجریش باعث مجروح شدن ۵ نفر از آنها شد.

اين اتفاق هولناك روز سه‌شنبه رخ داد. آن روز تعدادي از كسبه و ساكنان تجريش در تماس با شهرداري از حضور و سدمعبر دستفروشان در اين منطقه گلايه و شكايت كردند و به‌دنبال آن تيمي از مأموران انضباط شهري براي سامان دادن به آنها راهي منطقه شدند. اما زماني كه شهربانان شهرداري قصد داشتند سدمعبر را رفع و دستفروشان را به محل ديگري هدايت كنند، مورد حمله هولناك آنها قرار گرفتند.

در اين ميان عده‌اي از مهاجمان با استفاده از قمه، چاقو و زنجير به ضرب و شتم مأموران شهرداري پرداختند و آنها را به‌شدت مجروح كردند طوري كه 5نفر از شهربانان شهرداري بر اثر جراحات وارده به بيمارستان منتقل و 3نفر از آنها راهي اتاق عمل شدند. به گفته ابوالقاسم چيذري، مديرعامل شهربان شهرداري تهران، وقتي با اغراض سياسي و انتخاباتي از دستفروشان حمايت مي‌شود، تبعات آن منجر به درگيري‌هايي مي‌شود كه تاوانش را نيروهاي انضباط شهري بايد بدهند.

وي ادامه داد: متأسفانه حمايت نابجا از دستفروشان باعث جسارت و رفتار خشن آنها با شهربانان شهرداري شده و اين در حالي است كه حاصل ناكارآمدي دولت در ايجاد اشتغال و حل معضل بيكاري را بايد نيروهاي انضباط شهري بدهند.

کد خبر 372004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha