یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: طرح حفاظت از تالاب‌های ایران مسابقه عکاسی و فیلم کوتاه از تالاب‌ها با محورهای خدمات، کارکردها، فرصت‌ها و تهدیدات تالاب برگزار می‌کند.

برگزاری مسابقه عکاسی و فیلم کوتاه از تالاب‌ها

به گزارش مهر، این مسابقه عکاسی و تهیه فیلم از تالاب‌ها می‌کوشد تصاویری بیانگر زیبایی‌ها، اهمیت و رابطه انسان با تالاب را خلق نموده و اشاعه دهد.

این مسابقه در شش گروه موضوعی معرفی تالاب و اهمیت‌های آن، معرفی تهدیدات تالاب و فرصت‌های ایجاد شده توسط آن، چشم‌انداز تالاب‌ها، تفریح و گردشگری، تنوع زیستی تالاب، رابطه انسان با تالاب (تامین غذا و معیشت ساکنین اطراف آن، صید ماهی، تولید صنایع دستی) برای پذیرش تصاویر و فیلم کوتاه دارد.

شرکت در مسابقه برای کلیه افراد آزاد است و عکس ها و کلیپ‌های ارسالی در این مسابقه باید توسط خود شخص تهیه شده باشد و طرح حفاظت از تالاب‌های ایران دارای حق استفاده از عکس برای اهداف آموزشی و بدون محدودیت است.

عکس‌های ارسالی بايد در فرمت JPEG و در ابعاد ۲۰۰۰ * ۶۰۰۰ پیکسل باشد. (در ابعاد کوچک‌تر نیز پذیرفته خواهد شد) و فیلم‌ها و کلیپ‌های ارسالی ‌باید در قالب mp4 mpeg و حداکثر ۱۰۰ ثانیه باشد.

حجم عکس‌ها بايد حداکثر ۵,۰۰۰KB) 5MB) باشد و دریافت آثار از طریق آدرس ایمیل مسابقه و آدرس تلگرام به شرح ذیل در مهلت مقرر امکان‌پذیر است.

عکس‌ها و کلیپ‌های ارسالی باید مستند بوده و از هرگونه دستکاری که جنبه استنادی عکس را مخدوش می‌کند، خودداری شود.

همچنین عکس‌ها و کلیپ‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، قاب، تاریخ، واتر مارک، لوگو یا هرگونه نشانه‌های تصویری باشند.

آثار ارسالی نباید در مسابقه پیشین یا مسابقه‌های عکاسی دیگری شرکت کرده باشند و تمامی آثار باید دارای شرح مختصر و اطلاعات مربوط به شخص (نام و نام خانوادگی، شماره تلفن)، مکان، زمان عکس‌برداری و فیلمبرداری باشند.

مهلت ارسال آثار تا ۱۰ خرداد ۹۶ تمدید شد و علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل به آدرس cepa.ciwp@gmail.com یا از طریق تلگرام به شماره تلفن ۰۹۳۰ ۲۹ ۲۴ ۹۵۸ و آدرس @CIWPaz ارسال کنند.

جوایز مسابقه در بخش عکاسی نفر اول سه میلیون ریال، نفر دوم دو میلیون ریال و نفر سوم یک میلیون ریال است و جوایز مسابقه در بخش فیلم کوتاه نفر اول چهار میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال، نفرسوم دو میلیون ریال و نفر چهارم یک میلیون ریال است.

کد خبر 370802

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha