سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
۰ نفر

زن میانسال که در دام جوان شیطان‌صفت گرفتار شده بود، در مواجهه حضوری با او به وحشت افتاد و جزئیات نقشه شوم را بازگو کرد.

اين زن كه مقيم كشور امارات است و در دوبي زندگي مي‌كند، چند روز قبل به اداره پليس رفت و مدعي شد زماني كه به‌عنوان مسافر سوار خودروي پژو‌405 شده بود، در بين راه راننده با تهديد وي را مورد آزار و اذيت قرار داده است. با اين شكايت و چهره‌نگاري راننده شيطان‌صفت تحقيقات آغاز شد تا اينكه چند روز پيش ماموران 2 سارق گوشي‌قاپ را دستگير كردند. از آنجا كه تصوير چهره‌نگاري شده راننده پژو شباهت زيادي با يكي از متهمان دستگيرشده داشت، زن ميانسال (شاكي پرونده) به اداره آگاهي احضار شد و در جريان مواجهه حضوري مرد شيطان‌صفت را شناسايي كرد.

متهم و شاكي پرونده ديروز به دادسراي ويژه سرقت منتقل شدند. زن ميانسال وقتي پيش روي قاضي علي وسيله ايردموسي، بازپرس دادسراي ويژه سرقت قرار گرفت، متهم را شناسايي كرد و در حالي كه از يادآوري روز حادثه دست و پايش شروع به لرزيدن كرده بود، ماجرا را اينچنين توضيح داد:

براي انجام كارهايم به ايران آمده بودم و آن روز مي‌خواستم به پرديس بروم. حوالي خيابان آزادي به‌عنوان مسافر سوار پژو 405 متهم شده اما در بين راه متوجه رفتارهاي عجيب او شدم و ‌خواستم پياده شوم. راننده پژو اما اجازه نداد و درها را قفل كرد. پس از آن تهديدم كرد و خواست مرا مورد آزار و اذيت قرار بدهد. حتي با چاقو مدام ضربه‌ به سرم مي‌زد و از من مي‌خواست تا تسليم خواسته شوم او بشوم. وي ادامه داد: او با تهديد نقشه شومش را اجرا كرد و در نهايت در نزديكي پارك چيتگر مرا از ماشين به بيرون پرتاب كرد و كيف پولم را كه حاوي حدود 400هزارتومان پول بود به همراه عابربانك‌هايم كه 4ميليون و 500 هزارتومان پول داشت به همراه رمزشان سرقت كرد.

پس از اظهارات اين زن، 2متهم براي بازجويي وارد شعبه شدند. زن ميانسال به محض ديدن راننده پژو به گريه افتاد و دست و پايش شروع كرد به لرزيدن. وي ادامه داد: از آن روز به بعد دچار مشكلات روحي و رواني شده‌ام و حتي از سايه خودم هم مي‌ترسم. شايد باور نكنيد اما آنقدر فشار روحي به من وارد شده كه ديگر حتي جرأت نمي‌كنم سوار اتوبوس هم بشوم.

در ادامه راننده شيطان‌صفت و همدستش به 30فقره گوشي‌قاپي و كيف‌قاپي اقرار كردند. راننده شيطان‌صفت به قاضي ايردموسي گفت: روز حادثه تنها بودم و آنقدر شيشه كشيده بودم كه حال خوبي نداشتم. زماني كه چشمم به زن ميانسال افتاد وسوسه شدم تا نقشه شيطاني خود را اجرا كنم.به گزارش همشهري، هم‌اكنون اين دو متهم براي انجام تحقيقات بيشتر و شناسايي جرايم احتمالي ديگر در اختيار مأموران اداره آگاهي تهران قرار گرفتند.

کد خبر 370308

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha