جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۵:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: توماس هاس امید تنیس آلمان هم از تورنمنت یو اس اوپن حذف شد.

در حالیکه میخاییل یوژنی تنیس‌باز روس پس از حذف رقبایی نظیر دیوید فرر و تامی روبردو، در یک دیدار تماشایی و نسبتاً سریع بر رافائل نادال در تورنمنت بزرگ یو اس اوپن پیروز شد و حذف غیر منتظره نادال را رقم زد؛ حالا توماس هاس در مرحله یک چهارم نهایى این تورنمنت به مصاف نیکولاى داویدنکو رفت و در دیدارى تماشایى و طاقت فرسا مغلوب این تنیس باز روس شد.

Germany's Tommy Haas

هاس که دو ست نخست بازى را با نتیجه ۶ بر ۴ و ۷ بر ۶ به سود خود به پایان برده بود، تنها به یک ست دیگر نیاز داشت تا بر حریف خود غلبه کند، اما داویدنکو  در سه ست پایانى ورق را برگرداند و با نتیجه ۶ بر ۳، ۶ بر ۴ و ۶ بر ۴ هاس را شکست داد.

Russia's Nikolay Davydenko

حریف داویدنکو در مرحله نیمه نهایى راجر فدرر صدرنشین رده بندى تنیس بازان برتر جهان خواهد بود که در دور یک چهارم نهایى از سد جیمز بلیک گذشته بود.

Switzerland's Roger Federer

به گزارش دویچه وله، در این دیدار، فدرر، پس از موفقیت ۷ بر ۶ و ۶ بر صفر در دو ست نخست، ست سوم را با نتیجه ۶ بر ۷ به رقیب آمریکایى خود واگذار کرد، اما توانست ست چهارم را با برترى کامل و با نتیجه ۶ بر ۴ به پایان برد و پیروز میدان را ترک گوید.

فدرر که براى دهمین بار پیاپى به دور نیمه نهایى تورنمنت یو اس اوپن راه یافته، نه تنها مدافع عنوان قهرمانى، بلکه می‌تواند حال این عنوان را براى سومین بار پیاپى کسب کند. تا کنون تنها ایوان لندل تنیس باز معروف چک و جان مکنرو تنیس باز آمریکایى موفق به این کار شده اند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایى این تورنمنت، اندى رودیک از آمریکا و میخائل یوشنى از روسیه به مصاف هم خواهند رفت. این دیدارها شنبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 3702

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز