همشهری آنلاین: نمایندگان کشورمان با کسب ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان در کشور رومانی پایان دادند.

Wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، پيكارهای بین‌المللی کشتی رومانی روزهاي 23 و 24 ارديبهشت ماه در شهر بخارست روماني برگزار شد و تیم ملی کشتی آزاد جوانان که با 4 کشتی‌گیر در این مسابقات حضور یافته بود، به 2 مدال نقره و 2 مدال برنز دست یافت.

در روز اول مسابقات و در وزن 50 کیلوگرم علی فاتحی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم از سد حریف بلغاری با نتیجه 10 بر 0 گذشت و در نیمه نهایی نیز کشتی‌گیر روس را 7 بر 3 شکست داد و به دیدار فینال رسید، اما در این دیدار مقابل کشتی‌گیر آلمانی با نتیجه 7 بر 4 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی‌نیا در دور اول با نتیجه 10 بر 5 کشتی‌گیر اوکراین را شکست داد و در دور دوم کشتی‌گیر آلمانی را با نتیجه 10 بر 0 مغلوب کرد، اما در دور سوم مقابل کشتی‌گیر روسی‌الاصل کشور اسلواکی با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، متقی‌نیا ابتدا در گروه بازنده‌ها با نتیجه 10 بر 0 حریف فرانسوی را مغلوب کرد و در دیدار رده بندی نیز با شکست 10 بر 0 نماینده کشور آلمان به مدال برنز دست یافت.

در وزن 120 کیلوگرم شایان جلیل‌زاده در دور اول مقابل حریف مجارستانی با نتیجه 12 بر 2 پیروز شد و در دور دوم مقابل کشتی‌گیر کشور روسیه با نتیجه 7 بر 2 شکست خورد، اما در کشتی سوم دیگر حریف روس را با نتیجه 10 بر 0 شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در روز دوم اين مسابقات و در وزن 66 كيلوگرم اميرحسين حسيني پس از استراحت در دور اول، در دور بعد مقابل نماينده مجارستان با نتيجه 14 بر 4 به پيروزي رسيد و در دور بعد حريف آلماني را با نتيجه 10 بر 1 (ضربه فني) شكست داد. حسینی در دور چهارم و در مرحله نيمه نهايي مقابل حريف بلغارستاني با نتيجه 10 بر 0 به پيروزي رسيد و راهي ديدار فينال شد، اما در ديدار فينال مقابل كشتي‌گيري از كشور روسيه با نتيجه 12 بر 1 شكست خورد و به مدال نقره رسيد.

 

کد خبر 370114

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha