چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بحث استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش به دلیل عضویت در شرکت خصوصی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، جبار کوچکی‌نژاد، با اشاره به جریان افتادن بحث استیضاح وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: به دلیل دوشغله بودن وزیر آموزش و پرورش و حضور او در شرکت خصوصی واردات کالا، بحث استیضاح وزیر آموزش و پرورش مطرح و به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تحویل شد.

وی افزود: نمایندگان مجلس همچنین ماده 236 را امضا کردند که امروز اعلام وصول می‌شود و براساس این ماده گزارشی از روند تهیه سند آموزش 2030 جمع آوری می‌شود تا مشخص شود که چرا دولت سند 2030 یونسکو را تأیید و ابلاغ کرد و وزیر‌آموزش و پرورش آن را در برنامه های خود قرار داده است.

در سپتامبر 2015 (شهریور 94)، اهداف دستور کار مبانی توسعه پایدار 2030 که 17 هدف اصلی و 169 هدف فرعی دارد برای اقدام عملی همه کشورها برای تحقق حکومت یکپارچه در سازمان ملل ارائه شد. ایران نیز از کشورهای شرکت کننده در این اجلاس بود که متعهد به اجرای این سند شد و پس از آن سند ملی آموزش 2030 جمهوری اسلامی ایران با مدیریت و برنامه‌ریزی دفتر یونسکو در ایران با تشکیل 30 کارگروه تخصصی تدوین و آماده و در تاریخ 20 آذر 95 رونمایی شد.

کد خبر 369608

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha