همشهری آنلاین: محمد باقر قالیباف با بیان اینکه با وجود این جوانان نخبه نباید فقر در کشور داشته باشیم، گفت: اما به دلیل ضعف مدیریت ۴ درصدی‌ها شاهد گسترش فقر و بیکاری هستیم.

قالیباف

به گزارش مهر، محمد باقر قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری در دیدار با جمعی از مردم استان کردستان در مسجد الرحمن تهران، گفت: امروز کشور ما با چالش جدی و بحران اقتصادی روبرواست و بحران اقتصادی بیماری است که قومیت نمی شناسد.

وی ادامه داد: محرومیت در استان‌های مرزی بیشتر است، نخستین موضوعی که در دولت مردم پیگیری می‌کنم معضل بیکاری است.

قالیباف با اشاره به دوران شهردار بودنش در تهران، گفت: در این دوران هیچگاه از همکاری نکردن دولت‌ها گلایه نکردم، با تلاش‌های که در این دوره انجام شد شما می‌بینید تهران به این زیبایی درآمده که شهرهای دیگر به این شکل نیستند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: با وجود این جوانان نخبه نباید فقر در کشور داشته باشیم اما به دلیل ضعف مدیریت ۴ درصدی‌ها شاهد گسترش فقر و بیکاری هستیم.

وی افزود: تک تک مشکلات کشور قابل حل است و نگاه ما به ایرانیت و انسانیت افراد است نه قومیت و جناح سیاسی.

این کاندیدای ریاست جمهوری در خصوص مشکلات بانوان، گفت: باید در عمل به دنبال حل مشکلات زنان بود. من در نیروی انتظامی و شهرداری این را نشان دادم که امروز ۱۳ درصد کارمندان شهرداری تهران بانوان هستند، البته از کردها نیز بسیار استفاده کردیم.

وی ادامه داد: باید تمرکز زدایی کرد تا نیروهای قابل و متخصص در شهر خودشان مشغول کار شوند نه اینکه مجبور به مهاجرت شوند.

قالیباف قاچاق کالا را در اختیار ۴ درصدی ها دانست و گفت: امروز معضل کشور بیکاری و اعتیاد است. زمانی که می‌گویم پنج ملیون کار ایجاد می کنیم در کنارش پنج ملیون ازدواج هم اتفاق می افتد.

محمد باقر قالیباف، گفت: در زمان مدیریتم در شهر تهران، کنار پروژه‌ها تایمر نصب کردیم که زمان اتمام هر پروژه در آن مشخص بود اکنون نیز برای ایجاد شغل میلیونی تایمر نصب می‌کنم.

 

کد خبر 369493

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha