همشهری آنلاین: این رقابت‌ها روز جمعه (۱۵ اردیبهشت) در منطقه گردشگری واحه در بخش بن رود شهر ورزنه در ۱۱۰ کیلومتری شرق اصفهان برگزار شد.

شترسواری

در اين مسابقه كه با حضور ریاست فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی به مسافت 3.5 کیلومتر برگزار شد، کامبیز آسور از هرمزگان با شتر پنج ساله با نام آبشورکی قهرمان شد.

اسحاق باصری از سیستان و بلوچستان با شتر پنج ساله با نام بازیگر عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و شیر محمد رشیدی از کرمان با شتر ١١ ساله با نام شیدا عنوان سوم را به دست آورد.

در این رویداد ورزشی که به همت هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان و با حضور بيش از سه هزار تماشاگر برگزار شد، ٣٥ شترسوار از استان‌های اصفهان، قم، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان حضور داشتند و جمع زیادی از بانوان شهر ورزنه با چادر سفید که نماد و پوشش اصلی بانوان این شهر است با حضور در منطقه گردشگری واحه بخش بُن رود این رقابت‌ها را مشاهده کردند.

به نفر اول تا ششم این رقابت‌ علاوه بر جام و نشان قهرمانی، جایزه نقدی نیز اهدا شد و به نفر آخر نیز که جوان‌ترین شرکت کننده بود، جایزه اهدا شد.

هنرنمایی مجتبی کریم‌زاده، قهرمان موتور کراس آسیا و اجرای موسیقی محلی به مناسبت اعیاد شعبانیه از دیگر برنامه‌های این مسابقات بود.

 

کد خبر 369158

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha