شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
۰ نفر

اتوبوس حامل دانش‌آموزان مقطع ابتدایی که از شهرستان رباط کریم عازم پارک ژوراسیک تهران بود، در اتوبان یادگار واژگون شد و ۲۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

حوادث تلخ

اين حادثه ساعت 9:51صبح ديروز در اتوبان يادگار امام، خيابان ايثارگران شمالي و در حوالي پارك ژوراسيك رخ داد. بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه اتوبوس حامل 36دانش‌آموز دختر در مقطع ابتدايي و مربيان آنها بود كه از رباط كريم براي يك اردوي علمي-تفريحي عازم پارك ژوراسيك بودند.

اما در ميانه راه اتوبوس آنها واژگون شده و در داخل يك كانال آب افتاد. حسن عباسي، مدير روابط عمومي اورژانس به همشهري گفت: با حضور امدادگران اورژانس در محل مشخص شد كه اتوبوس هنگام سقوط در كانال با يك مرد ميانسال كه عابرپياده بوده برخورد كرده است.

به جز اين مرد، 24نفر از دانش‌آموزان و يكي از مربيان كه در اين حادثه مصدوم شده بودند براي مداوا به بيمارستان منتقل شدند. وي افزود: 10نفر از دانش‌آموزان و مربيان نيز به‌صورت سرپايي درمان شدند. وي گفت: براساس گزارش‌هاي اعلام شده حال دانش‌آموزان مساعد است. مربي مصدوم شده نيز از ناحيه پا دچار شكستگي شده اما حال عابرپياده كه اتوبوس با وي برخورد كرده، وخيم گزارش شده است.

در همين حال سرهنگ محمد رازقي، رئيس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهور تهران با اشاره به حضور عوامل پليس راهنمايي و رانندگي در محل حادثه، اظهار كرد: كارشناسان پليس علت اين حادثه را ناتواني راننده در كنترل وسيله نقليه اعلام كردند‎.

کد خبر 369140

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha