همشهری آنلاین: سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم غائب و غیرغائب متولد سال ۱۳۵۵ دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ را به خدمت سربازی فراخواند.

مشمولان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا با فراخوان تمام مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان اردیبهشت ماه 1378 برای انجام خدمت دوره ضرورت، اعلام کرد: تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم سال های یادشده که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اردیبهشت ماه سال 1396دریافت کرده‌اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب ساکن تهران بزرگ دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1396، باید راس ساعت 6 صبح روز سه شنبه- 19 اردیبهشت ماه- به محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب ساکن سایر استان های کشور دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1396، باید راس ساعت 7 صبح سه شنبه - 19 اردیبهشت ماه- به محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود. آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

مشمولان باید برگ های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه و کارت ملی را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

کد خبر 369111

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha