همشهری آنلاین: مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: مردم بارها ثابت کرده‌اند که در حماسه‌هایی همچون انتخابات ریاست جمهوری حضور پرشور از خود نشان می‌دهند و همین موضوع باعث یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب شده است.

یعقوب سلیمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار پاسدار یعقوب سلیمانی تاکید کرد: ملت ایران اسلامی،بایستی درانتخابات ریاست جمهوری، دقت و حساسیت زیادی به خرج دهند و با تحقیق و بررسی، به اصلح ترین گزینه رای دهند.

وی افزود: یقینا مردم می توانند با شناسایی لیست (فهرست)ها و ائتلاف های مطمئن و تحقیق و بررسی به اصلح ترین گزینه رای دهند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو تاکید کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح یک الزام است.

مسئول اردویی بسیج گفت: امروز انقلاب اسلامی در یک برهه حساسی قرار دارد و در یک مسیر صعودی در حال حرکت است که لازمه تداوم و دوام این سیر سعودی انقلاب، انتخاب کارگزارانی است که با روحیه انقلابی و جهادی حرکت کنند.

سلیمانی گفت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و باید تلاش کنیم افرادی بر کرسی‌های مسئولیت بنشینند که بتوانند حرکت رو به جلوی انقلاب را با شتاب بیشتری ادامه دهند.

کد خبر 369106

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha