مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۷
۰ نفر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه انجام تبلیغات و میتینگ‌های سیاسی اجتماعی منوط به اعطای مجوز از وزارت کشور است، گفت: تنها به تبلیغاتی که مجوز داشته باشند اجازه نصب در سازه‌های مستقر در شهر داده می‌شود و درصورت نصب اقلام تبلیغاتی غیرقانونی با افراد برخورد خواهد شد.

محل نصب تبلیغات

 عيسي عليزاده با اشاره به نصب 2هزار سازه دووجهي براي انتخابات شوراي شهر و رياست‌جمهوري در سطح شهر خاطرنشان كرد: فضاي تبليغاتي لازم براي انتخابات دوره پنجم شوراي شهر و همچنين دوره دوازدهم رياست‌جمهوري در سطح تهران تعبيه شده است. وي درخصوص اعطاي مجوز سازمان زيباسازي شهرداري تهران براي نصب بنر تبليغات كانديداتورها و ميتينگ شخصيت‌هاي سياسي و اجتماعي در تهران نيز گفت: اگر تبليغات در سطح شهر تبليغ سياسي باشد، اين كار منوط به گرفتن مجوز از سوي وزارت كشور و بعد سازمان زيباسازي است. وي با بيان اينكه بعد از گرفتن مجوز، سازمان زيباسازي تشخيص مي‌دهد كه تبليغي انجام شود يا نه، افزود: معمولا هيچ نهادي اجازه نصب بنر تبليغاتي بدون كسب اجازه از شهرداري تهران ندارد و درصورت مشاهده اين موارد، تمامي بنرها جمع مي‌شوند. اين در حالي است كه جمع كردن اين بنرها از سوي شهرداري كاملا قانوني است.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري تهران با اشاره به اينكه بعد از درخواست از سوي افراد حقيقي و حقوقي مجوزها مورد بررسي قرار مي‌گيرند، خاطرنشان كرد: اعطاي مجوز به افراد، منوط به گذراندن سلسله‌مراتب خاص و تأييد از سوي وزارت كشور است. عليزاده با تأكيد بر اينكه درصورت نصب مجوزهاي غيرقانوني با افراد برخورد خواهد شد، ادامه داد: به تبليغاتي كه مجوز داشته باشند اجازه نصب داده مي‌شود. اين در حالي است كه به اين دست از تبليغات به اندازه متعارف و متناسب از سوي شهرداري مجوز نصب در سطح شهر داده خواهد شد.

کد خبر 368684

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha