همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس با تحسین بازیکنانش گفت دیدار با الوحده برای پرسپولیس دیدار فصل است.

برانکو

برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با ایسنا درباره حواشی این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس و تمرین نکردن چند روزه بازیکنان این تیم صحبت کرد. سرمربی پرسپولیس در واکنش به ناراحتی هواداران از بازیکنان عنوان کرد: ما قهرمان هستیم و بهترین نتیجه ممکن را گرفتیم و خیلی از رکوردها را جابه‌جا کرده‌ایم.

در ادامه گفت‌وگوی برانکو ایوانکوویچ را با خبرنگار ایسنا می‌خوانید.

  • تیم‌تان با وجود تمرین نکردن در دیدار برابر ذوب آهن به بازی برگشت و توانست این دیدار را به تساوی برساند. در این باره صحبت کنید.

من از نتیجه به دست آمده بسیار راضی و خشنودم. درست است که بازی را نبردیم اما با وجود اینکه ۲ بر صفر عقب بودیم، به بازی برگشتیم و در ادامه در حالی که ۳ بر یک باز هم عقب بودیم، توانستیم این بازی را ۳ بر ۳ کنیم. همه این‌ها نشان می‌دهد بازیکنانم با شجاعت و جنگندگی خودشان بازی را برگردانند. من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم. فراموش نکنید ذوب آهن یکی از بهترین تیم‌های ایران است و ما نتوانستیم این تیم را تا به حال شکست دهیم. این را هم باید بگویم ما در هیچ بازی خانگی مقابل حریفان شکست نخوردیم و این همه یکی از رکوردهایی است که از خودمان به جا گذاشتیم. در پایان فصل هم سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها با ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم قهرمان شدیم.

  • به نظر شما اینکه بازیکنان سه روز تمرین نکردند تاثیری بر عملکرد آن‌ها در بازی با ذوب آهن داشت؟

درست است که ما شکست نخوردیم و توانستیم بازی را برگردانیم اما تاثیرات تمرین نکردن بازیکنان در عملکردشان مشهود بود. به هر حال فوتبالیست حرفه‌ای باید به طور منظم تمرین‌های خودشان را انجام دهد اما متاسفانه بازیکنان به خاطر دریافت حق و حقوق‌شان تمرین نکردند. آن‌ها به دنبال دریافت حق و حقوق‌شان هستند و کسی نمی‌تواند آنها را از تمرین نکردن منع کند.

  • اما برای خیلی‌ها جالب بود تیمی که چند روز تمرین نکرده مقابل ذوب آهن که یکی از تیم‌های خوب ایران است شکست نخورد و حتی بازی را برگرداند.

این نشانه قدرت تیمی ماست. بازیکنانی داریم که آنقدر غیرت دارند که برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. این بازیکنان رکوردهای زیادی را برای پرسپولیس به دست آوردند و قابل تحسین هستند.

  • طی روزهای گذشته شایعاتی هم پیرامون استعفای علی‌اکبر طاهری مطرح شد. نظرتان در این باره چیست؟

علاقه‌ای ندارم درباره شایعات و خبرهایی که قطعی نیست صحبت کنم.

  • اعتصاب بازیکنان و تمرین نکردن آن‌ها حواشی زیادی را برای پرسپولیس به وجود آورد به طوری که بازیکنان با انتشار متنی در اینستاگرام خود به این مسئله واکنش نشان دادند. نظر شما دراین باره چیست؟

من معمولا صفحه شخصی بازیکنان را چک نمی‌کنم و نمی‌دانم آن‌ها چه پستی در اینستاگرام می‌گذارند اما می‌دانم هواداران پرسپولیس ارزشمندترین سرمایه تیم هستند و همه ما برای خوشحالی آنها تلاش می‌کنیم.

  • اما همین هواداران از اینکه بازیکنان در تمرین‌ها شرکت نمی‌کنند ناراحتند. واکنش شما نسبت به ناراحتی هواداران چیست؟

ما قهرمانیم و بهترین نتایج را پس از سال‌ها برای پرسپولیس گرفتیم. بازیکنان من سزاوار تحسین هستند. آن‌ها با غیرت خودشان تلاش کردند تا تیم قهرمان شود و با اختلاف امتیاز نسبت به حریفان در صدر جدول قرار بگیرد. مطمئنا این روند را هم در بازی‌های آینده ادامه می‌دهند تا هواداران خوشحال شوند.

  • پرسپولیس در یک دیدار حساس باید به مصاف الوحده امارات برود. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

این بازی، بازی فصل ما محسوب می‌شود یعنی بازی تمام بازی‌هاست برای ما. اگر می‌خواهیم شادی را دوباره به هواداران برگردانیم باید در این بازی پیروز شویم. من مطمئنم اگر در این بازی پیروز شویم، به دور بعد صعود می‌کنیم. می‌خواهیم افتخارآفرینی کنیم.

  • به عنوان سوال پایانی می‌خواهم درباره روند دریافت مطالبات‌تان از باشگاه پرسپولیس سوال کنم. آیا باشگاه پرسپولیس مطالبات شما را هم به موقع پرداخت کرده است؟

این یک مسئله خصوصی بین من و باشگاه پرسپولیس است و مشکلی از این بابت ندارم.

کد خبر 368608

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha