همشهری آنلاین: مهدی نیک‌روش، ملی‌پوش دسته ۱۰۵+ کیلوگرم وزنه‌برداری پیشکسوتان کشورمان به مدال برنز المپیک دست یافت و کشورمان با ۹ وزنه‌بردار در المپیک پیشکسوتان ۹ مدال کسب کرد.

Nickravesh

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، در آخرین روز مسابقات وزنه‌برداری بازی‌های المپیک 2017 نیوزیلند، مهدی نیک‌روش در دسته 105+ کیلوگرم رده سنی 35 تا 39 سال، با مجموع 291 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

وي در حرکت یک ضرب 122 و 127 کیلوگرم را مهار کرد، ولی بار سوم نتوانست وزنه 131 کیلوگرمی را مهار کند. در حرکت دو ضرب نیز فقط وزنه 164 کیلویی را به ثبت رساند. وی در مهار وزنه 173 کیلویی با مصدومیت مواجه شد و برای سومین حرکت به روی تخته نیامد. نیک‌روش در مجموع با حدنصاب 291 کیلوگرم به مدال نقره رسید.

لازم به ذکر است؛ تیم ملی وزنه‌برداری پیشکسوتان ایران که با 9 وزنه‌بردار در بازی‌های المپیک 2017 اوکلند نیوزیلند شرکت کرده بود، با 3 مدال طلا، 3 نشان نقره و 3 گردن‌آویز برنز و در مجموع با 9 مدال به کار خودش پایان داد.

بر همین اساس اردشیر شمس، حسین حمزه سقاء و احسان بیاتی (مدال طلا)، ابراهیم داوری، لهراسب بهروزی و جواد سمیعی متین (نشان نقره)، حمید صالحی‌نیا، اسحاق نارویی و مهدی نیک‌روش (گردن‌آویز برنز) مدال‌آوران ايران در این بازی‌ها بودند.

کد خبر 368465

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha