همشهری آنلاین: نخستین گفت‌وگوی ویژه با نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری امشب ۶ اردیبهشت ماه از شبکه دو و همزمان از رادیو ایران پخش خواهد شد.

سریال

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، بر اساس جدول زمان‌بندی برای پخش برنامه‌های تبلیغانی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، امشب (چهارشنبه ششم اردیبهشت) نخستین گفت‌وگوی زنده رادیویی و تلویزیونی به گفت‌وگو با سید ابراهیم رئیسی اختصاص دارد.

این زمان‌بندی در قرعه‌کشی یکشنبه شب گذشته با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی مشخص شد.

وی با شرکت در بخش گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو، از ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه ، ۴۵ دقیقه فرصت تبلیغاتی خواهد یافت. این گفت‌وگوی زنده، همزمان از شبکه رادیویی ایران برای مخاطبان رادیو پخش می شود.

بر همین اساس، امشب ساعت ۲۲ نیز شبکه اول سیما، سخنان ضبط شده نامزد شماره ۱۱ سید مصطفی هاشمی طبا را برای مخاطبان پخش می‌کند. این برنامه که با عنوان "متکلم وحده" و بدون حضور مجری یا کارشناس ضبط شده، ۴۵ دقیقه است.

دیگر برنامه تبلیغاتی امروز نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی، برنامه رادیویی معرفی نامزدها با عنوان "متکلم وحده" است که ساعت ۱۷:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود. در این برنامه ضبط شده، اسحاق جهانگیری، ۴۵ دقیقه  فرصت دارد با مخاطبان سخن بگوید.

کد خبر 368170

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha