همشهری آنلاین: در پایان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور رده سنی جوانان، تیم آذربایجان غربی بر سکوی نخست ایستاد.

سکوی قهرمانی

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، پيكارهای قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) رده سنی جوانان طی روزهای پنجشنبه و جمعه 24 و 25 فروردین در سالن شهید حیدریان استان قم برگزارشد که در پایان تیم آذربایجان غربی با سه مدال طلا قهرمان شد، مرکزی با یک طلا و یک برنز در مکان دوم ایستاد، گیلان با یک مدال طلا عنوان سومی را کسب کرد، تیم‌های قم و فارس هر کدام با یک مدال نقره و یک برنز چهارم مشترک شدند، کرمان، ایلام و خراسان رضوی هر کدام با یک مدال نقره در مکان پنجم قرار گرفتند، مازندران و البرز با دو مدال برنز در جای ششم مشترک ایستادند و تیم‌های اصفهان، کرمانشاه و تهران هر کدام با یک برنز عنوان هفتمی را به دست آوردند.

نتایج به دست آمده در اوزان مختلف به شرح ذیل است:

در وزن 55- کیلوگرم که 104 کاراته‌کا شرکت داشتند، علیرضا علیزاده از آذربایجان غربی اول شد، محمد حکم‌آبادی از کرمان در مکان دوم قرار گرفت، امین شایگان از قم و محمد مرادیان از البرز سوم مشترک شدند.

در وزن ۶۱- کیلوگرم، مهرداد مستحسن از گیلان مقام نخست را به دست آورد، حمید زنگنه از قم دوم شد، سیدحسن مهدی‌پور از مازندران و قاسم خوبرو از اصفهان سوم مشترک شدند. در این وزن ۱۰۳ کاراته‌کا شرکت داشتند.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، 80 کاراته‌کا با هم مبارزه کردند که علی کریمی از آذربایجان غربی بر سکوی نخست ایستاد، محمدجواد عرفانیان از خراسان رضوی در جاي دوم قرار گرفت، امیرحسین مرادی‌جو از کرمانشاه و سعید عسگری از فارس عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن ۷۶- کیلوگرم، باربد صداقت از آذربایجان غربی عنوان نخست را از آن خود کرد، حسین کرمی از ایلام دوم شد، محمد بهبود از مازندران و علی بخشی از مرکزی در مکان سوم مشترک ایستادند. در این وزن 78 کاراته‌کا با هم مبارزه کردند.

و در وزن 76+ کیلوگرم با 58 شرکت‌کننده، مجید نیکوهمت از مرکزی اول شد، نوید محمدی از فارس در مکان دوم ایستاد، آرمین شکوری از تهران و محمد رخصتی از البرز در مکان سوم مشترک قرار گرفتند.

 

کد خبر 367022

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha