همشهری آنلاین: در پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور پسران در رده سنی نوجوانان که در قم برگزار شد، استان‌های آذربایجان غربی، مرکزی و مازندران بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

Karate

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در پايان اين مسابقات 2 روزه، آذربایجان با 2 مدال طلا سکوی قهرمانی را تصاحب کرد، مرکزی با 1 طلا، 1 نقره و 1 برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و مازندران با 1 طلا و 1 نقره عنوان سوم را به دست آورد.

همچنین قزوین با 1 طلا و 1 برنز چهارم شد و البرز، کرمان و تهران با 1 نقره، قم با 3 برنز و استان‌های اصفهان، سمنان، زنجان، گیلان و همدان با 1 برنز عناوین بعدی را کسب کردند.

در این پيكارها و در وزن 52- کیلوگرم که با حضور 200 کاراته‌کا انجام شد، محمد اله‌یاری از آذربایجان غربی اول شد، علیرضا حیدری از مرکزی عنوان دوم را به دست آوردمو عبی محمدی از زنجان و امیرحسین علیپور از گیلان به مقام سوم مشترک رسیدند.

در وزن 57- کیلوگرم، 77 کاراته‌کا به روی تاتامی رفتند که سینا قناعت از آذربایجان غربی قهرمان شد، محمدمهدی مهاجری از کرمان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و حسین خدری از قم و محمد شاهکوری از سمنان عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن 63- کیلوگرم در پایان جدال 65 کاراته‌کا، امیرحسین بیگدلی از قزوین صاحب نشان طلا شد، ابوالفضل میرزایی از مازندران نقره گرفت و مدال برنز مشترک به محمود نعمتی از قم و عرفان داودی از همدان رسید.

در وزن 70- کیلوگرم، کامران بصیری از مرکزی صاحب عنوان قهرمانی شد، علی خانی از تهران به مقام نایب قهرمانی دست یافت و حسین اسماعیلی از قزوین و امیرحسین گلبهار از قم به مقام سوم رسیدند. در این وزن 38 کاراته‌کا حضور داشتند.

و در وزن 70+ کیلوگرم بهروز محمدخانی از مازندران طلا گرفت، مدال نقره به احمدرضا کوده از البرز رسید و یوسف شاطرزاده از اصفهان به همراه هادی طاهری از مرکزی به مدال برنز مشترک دست یافتند. در این وزن 56 کاراته‌کا مبارزه کردند.

 

کد خبر 366993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha