همشهری آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین رییسی با بیان اینکه حتما کاندیداها باید بیش از مردم خود را به قانون پایبند بدانند، گفت:قانون باید محور کاندیداها و مجریان انتخاباتی باشد.

رئیسی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رئیسی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران در خصوص دلیل ثبت نامش گفت: از تصمیم گیری های سخت زندکی من بود و آستان قدس مسئولیتی دلنشین بود اما نگاه به مشکلات مردم بویژه جوانان و درخواست مردم باعث شد علیرغم میل شخصی به وظیفه عمل کردم و انتخاب با مردم است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه اقتصادی شما چیست و اگر موفق شدید چه برنامه‌ای برای اقتصاد دارید، گفت: کشور فرهیختگانی در حوزه اقتصاد دارد که در عرصه عمل و اجرا کم نداریم.

وی افزود: در این قضیه نگاهم، جناحی نیست؛ بگذارید بعد از ۳۸ سال که کشور در حال الگو شدن جهانی است، به مسیری برویم که مردم رنج نبینند.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، تصرح کرد: می‌توان گام‌های ارزشمندی را در حوزه اقتصادی برداشت؛ برنامه‌های اقتصادی‌ام را به زودی به اطلاع ملت عزیز می‌رسانم.

رئیسی درباره ارتباطش با جمنا افزود: از دل سوختگان انقلاب اسلامی گرد هم آمدند و کار انها مورد احترام است. در نشست اول اسم بنده توسط برخی شرکت کنندگان مطرح شده بود که تشکر می کنم. من در عرصه امده‌ام و کاندیدای همه مردم و دلسوزان انقلاب هستم و کاندیدای همه گروه‌ها می توانم باشم. خود را مختص یک جریان خاص نمی‌بینیم و با مردم و برای مردم آمده‌ام.

تولیت آستان قدس رضوی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص شعار دولتش ادامه داد: شعار دولت ما کرامت و کار است. کار و کرامت نیاز کشور است. کرامت دولت به کرامت مردم است و مردم از فساد اداری نگرانند. کرامت در ارتباط داخلی و بین‌المللی شرح مفصل دارد.

وی در پاسخ به سوال مجدد درباره ارتباطش با جمنا افزود: جمنا بعنوان یک جبهه معرفی شده است اما ضمن تشکر از حسن ظن آنها، بنده به همه گروهها و جریان ها متعلقم و کاندید آنها هم می‌توانم باشم.

وی در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌اش رای حوزه سیاست خارجی گفت: ارتباط ما جز با رژیم غاصب صهیونیستی با همه برقرار خواهد بود.

تولیت آستان قدس رضوی در پاسخ به سوالی در خصوص بحران سوریه گفت: بارها اعلام شده که سوریه باید توسط خود سوری‌ها اداره شود و دخالت کشورهای خارجی باعث گره بیشتر خواهد شد.

کد خبر 366931

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha