همشهری آنلاین: لیگ برتر بسکتبال در سال ۹۶ بعد از یک ماه تعطیلی عصر روز سه‌شنبه (۲۲ فروردین) با برگزاری ۴ دیدار در تهران، کاشان و اراک پیگیری شد.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، تیم پتروشیمی بندرامام در خانه حریف مقابل شهرداری کاشان قرار گرفت. کاشانی‌ها که تیم دانشگاه آزاد را با پیروزی پشت سر گذاشتند، در مصاف با پتروشیمی نتوانستند تجربه دلچسب خود مقابل دانشگاه را تکرار کنند و با نتیجه 68 بر 92 مغلوب شدند.

یکی از بازی‌هاي حساس و البته جذاب هفته ششم، تقابل دو تیم تهرانی دانشگاه آزاد و شیمیدر بود. در این دیدار که در سالن دانشگاه آزاد برگزار شد، هر دو تیم با قدرت مقابل هم صف‌آرایی کردند، اما این قدرت‌نمایی با نتیجه نزدیک 80 بر 73 به سود میزبان خاتمه پیدا کرد. در دو دیدار گروه زوج نيز نیروی زمینی میزبان پالایش نفت آبادن، یکی دیگر از مدعیان اصلی این فصل مسابقات بود. سربازان نیروی زمینی علی‌رغم قبول شکست مقابل حریف، نمایش قابل قبولی در زمین داشتند و به خوبی حریف خود را آزار دادند، اما در نهایت با 7 امتیاز اختلاف 64 بر 57 بازی را واگذار کردند.

تیم شهرداری اراک در هفته ششم دور سوم مسابقات در خانه رودرروی شهرداری تبریز قرار گرفت. این دیدار با تمام افت و خیزهایی که داشت، در پایان برای تیم میزبان نتیجه خوشایندی در بر نداشت و این بازیکنان شهرداری تبریز بودند که 67 بر 58 دو امتیاز ارزشمند به امتیازات خود افزودند.

 

کد خبر 366744

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha