پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۶ - ۱۲:۵۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: امروز تیم‌های استقلال و مقاومت سپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه و دو تیم ملوان و پیکان به طور همزمان در ورزشگاه ایران خودرو به مصاف هم رفتند.

استقلال و مقاومت سپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه در آغاز دیدارهای هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت 15/14 دقیقه به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم استقلال موفق شد با نتیجه 2 بر1 حریف خود را شکست دهد.
هر سه گل این دیدار در نیمه اول به ثمر رسید. ابتدا در دقیقه 3 مهردادپولادی دروازه مقاومت سپاسی را باز کرد. در دقیقه 15 علی علیزاده دومین گل استقلال را وارد دروازه مقاومت کرد. شاگردان غلامحسین پیروانی در دقیقه 32 توسط بهمن طهماسبی به گل اول دست یافتند اما در سایر موقعیت ها نتوانستند به گل برسند تا در این دیدار شکست بخورند.

استقلال در نیمه دوم این دیدار و از دقیقه 57 به دنبال اخراج مهردادپولادی با 10 نفر به بازی ادامه داد و توانست به یک پیروزی ارزشمند دست یابد. این دومین پیروزی استقلال بدون داشتن سرمربی است. ناصر حجازی از جایگاه ویژه تیمش را هدایت می‌کرد.

استقلال با این سه امتیاز به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد.

در دیگر دیدار روز اول هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر دو تیم ملوان و پیکان به طور همزمان در ورزشگاه ایران خودرو به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان محمد احمدزاده موفق شدند با تنها گل علیرضا رمضانی به یک پیروزی شیرین خارج از خانه دست یابند. ملوان با این پیروزی 23 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

کد خبر 36665

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز