همشهری آنلاین: مراسم معنوی اعتکاف در سال جاری به صورت گسترده‌تری نسبت به سال‌های قبل در دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

اعتکاف در مسجد دانشگاه تهران

به گزارش فارس، همزمان با ماه رجب و ایام اعتکاف مساجد 43 دانشگاه‌ از سراسر کشور، مطابق سال‌های گذشته مراسم معنوی اعتکاف را برگزار می‌کنند و میزبان دانشجویان و اقشار مختلف مردم معتکف هستند.

مراسم اعتکاف رجبیه دانشجویان و دانشگاهیان در سال 1396، همزمان با روزهای 22، 23 و 24 فروردین ماه مصادف با 13، 14 و 15 رجب در مساجد دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

در سال جاری علاوه بر دانشگاه‌های تهران، این مراسم معنوی به صورت گسترده‌تری نسبت به سال‌های قبل در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار و دانشگاه‌هایی همچون دانشگاه آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و فرهنگیان برنامه‌های گسترده‌ای برای ایام اعتکاف در نظر گرفته‌اند.

در پایتخت کشور هم دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه خوارزمی میزبان دانشجویان برای مراسم اعتکاف خواهند بود.

مراسم اعتکاف اساتید دانشگاه‌ها نیز همچون سال‌های گذشته در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای اطلاع از جزئیات این مراسم در دانشگاه‌های مختلف می‌توانند به نشانی اینترنتی http://www.nahad.ir مراجعه کنند.

کد خبر 366496

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha