همشهری آنلاین: بایرن مونیخ، صدرنشین بوندس‌لیگا در هفته ۲۷ متحمل دومین شکست خود در فصل جاری شد. وردر برمن با پیروزی خانگی مقابل شالکه به رده‌های میانی جدول ارتقا یافت.

Bayern
  • هوفن‌هایم یک - بایرن مونیخ صفر

شامگاه سه‌شنبه (۴ آوریل / ۱۵ فروردین) چهار دیدار از ۹ دیدار هفته ۲۷ بوندس‌لیگای آلمان برگزار شد. تیم بایرن مونیخ که در صدر جدول بوندس‌لیگا به سر می‌برد، در خانه هوفن‌هایم دومین ناکامی را در فصل جاری تجربه کرد. آبی‌پوش‌های هوفن‌هایم با انسجام دفاعی و زیرکی در استفاده از موقعیت‌ها توانستند مهمان قدرتمند خود را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارند و جای خود را در رده‌ سوم جدول تثبیت کنند.

بایرن مونیخ در این پیکار هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات بر حریف خود برتر بود، اما نتوانست هیچ یک از فرصت‌های به ‌دست‌ آمده را به گل بدل کند. گل طلایی و پیروزی‌آور هوفن‌هایم در این مصاف را کراماریچ در دقیقه ۲۱ بازی و در پی ضد حمله‌ای سریع به ثمر رساند.

بایرن مونیخ اکنون با ۶۵ امتیاز و فاصله‌ای زیاد با رده‌ دوم جدول، صدرنشین بوندس‌لیگاست. هوفن‌هایم نیز با ۵۱ امتیاز در مکان سوم جای دارد.

  • وردر برمن ۳ - شالکه صفر

وردر برمن که در هفته‌های اخیر خوش درخشیده، هفته ۲۷ بوندس‌لیگا را با کامیابی پشت سرگذاشت و با پیروزی بر آبی‌پوش‌های شالکه به سه امتیاز مهم دست یافت. گل‌های برمن را سلاسی، ماکس کروزه و اگشتاین در دقایق ۲۴، ۷۶ و ۸۰ به ثمر رساندند. برمن که تا چندی پیش در قعر جدول بود، اکنون خود را به رده‌های میانی رسانده است.

این سومین پیروزی خانگی پیاپی شاگردان آلکساندر نوری، سرمربی ایرانی‌تبار برمن محسوب می‌شد.

  • بوروسیا دورتموند ۳ - هامبورگ صفر

بوروسیا دورتموند که در جمع تعقیب‌کنندگان بایرن مونیخ قرار دارد نیز اين هفته اقتدار خود را به نمایش گذاشت و سه گل وارد دروازه مهمان شمالی خود، هامبورگ کرد. پیکار دو تیم در حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه عظیم دورتموند برگزار شد.

زردپوش‌های دورتموند با این پیروزی شمار امتیازات خود را به ۵۰ رسانده و جای خود را در رده چهارم جدول استحکام بخشیده‌اند. گل‌های دورتموند را کاسترو، شینجی کاگاوا و اوبامیانگ در دقایق ۱۳، ۸۱ و ۹۰ بازی به ثمر رساندند. هامبورگ در مقابل در رده ۱۴ جدول به سر می‌برد و هنوز هم در جمع تیم‌هایی است که خطر سقوط به لیگ دسته دوم آن‌ها را تهدید می‌کند.

  • اف ث کلن یک - آینتراخت فرانکفورت صفر

اف ث کلن نیز از تیم‌های موفق هفته بود. کلنی‌ها شامگاه سه‌شنبه میزبان آینتراخت فرانکفورت بودند که از رقیبان کلن در راه صعود به رقابت‌های اروپایی در فصل آتی محسوب می‌شود. بازیکنان کلن در این دیدار عملکردی موفق از خود نشان دادند و با نتیجه یک بر صفر از سد مهمان خود گذشتند. تک‌ گل این مصاف را جوجیچ در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند. کلن اکنون با ۴۰ امتیاز در رده پنجم است.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک - هرتا برلین صفر

شامگاه چهارشنبه (۵ آوریل / ۱۶ اسفند) پیکارهای باقیمانده هفته ۲۷ بوندس‌لیگا برگزار شد. یکی از دیدارهای جذاب این هفته میان بوروسیا مونشن‌گلاباخ و هرتا برلین انجام گرفت. پایتخت‌نشین‌های بوندس‌لیگا که در هفته‌های اخیر فرازونشیب‌های زیادی را تجربه کرده‌اند، این بار هم سه امتیاز از دست دادند.

پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه با پیروزی یک بر صفر مونشن‌گلادباخ خاتمه یافت. گل طلایی مونشن‌گلاباخ در مقابل هرتا را لاسلو بنس، هافبک این تیم در دقیقه ۱۶ بازی به ثمر رساند. او با شوتی زمینی از فاصله ۲۰ متری توپ را درون دروازه‌ هرتا جای داد و پیروزی تیمش را رقم زد.

  • ولفسبورگ صفر - فرایبورگ یک

"گرگ‌های ولفسبورگ" که در هفته گذشته پیروزی شیرینی را مقابل بایر لورکوزن جشن گرفته بودند، در هفته ۲۷ شکست خانگی تلخی را مقابل فرایبورگ تجربه کردند. ولفسبورگ اگر چه از لحاظ مالکیت توپ و شمار حملات از حریف خود برتر بود، اما نتوانست از موقعیت‌های به ‌دست ‌آمده سود جوید. گل پیروزی فرایبورگ در این مصاف را نیدرلشنر در دقیقه ۷۸ به ثمر رساند.

  • دارمشتات صفر - بایر لورکوزن ۲

بایر لورکوزن اين هفته را با کامیابی به پایان برد. سرخ‌پوش‌های لورکوزن که این هفته مهمان قعرنشین جدول، دارمشتات بودند، ۲ بر صفر پیروز شده و جای خود در رده‌های میانی جدول را تثبیت کردند.

  • ماینتس ۲ - آر. بی. لایپزیگ ۳

آر. بی. لایپزیگ، تعقیب‌کننده شماره یک بایرن موینخ از تیم‌های موفق هفته ۲۷ بوندس‌لیگا بود. این تیم با پیروزی ۳ بر ۲ بر میزبان خود، ماینتس شمار امتیازهايش را به ۵۵ رساند و جای خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد. بایرن مونیخ در حال حاضر با ۱۰ امتیاز بیشتر در صدر جدول جای دارد.

  • آگسبورگ ۲ - اینگولشتات ۳

تیم اینگولشتات که در رده ۱۷ جدول به سر می‌برد، در دوئل تیم‌های پایین جدول پیروزی مهمی را مقابل آگسبورگ جشن گرفت. سرخ‌پوش‌های اینگولشتات با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میزبان خود گذشتند و سه امتیاز کسب کردند. آلموگ کوهن با زدن ۲ گل از سه گل اینگولشتات یکی از چهره‌های درخشان میدان بود.

 

کد خبر 366308

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha