همشهری آنلاین: رقابت‌های هفته ۲۶ بوندس‌لیگا با پیکار پرگل لورکوزن مقابل ولفسبورگ پایان یافت. چهار گل از شش گل این دیدار طی ۱۰ دقیقه پایانی بازی به ثمر رسید. بایرن مونیخ نیز در مصاف با آگسبورگ فستیوال گل به راه انداخت.

Bundesliga
  • هرتا برلین یک - هوفن‌هایم ۳

پیکارهای هفته ۲۶ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۳۱ مارس / ۱۱ فروردین) با دیدار هرتا برلین مقابل هوفن‌هایم آغاز شد؛ دو تیمی که در رده‌های بالای جدول به سر می‌برند. سرخ‌پوش‌های هوفن‌هایم در این دیدار کارآیی خود را به نمایش گذاشتند و با نتیجه ۳ بر یک بر میزبان پایتخت‌نشین خود غلبه کردند. آندری کراماریچ، مهاجم هوفن‌هایم با زدن دو گل یکی از چهر‌ه‌های برتر میدان بود. هوفن‌هایم اکنون در رده سوم جدول جای دارد.

  • آینتراخت فرانفکورت صفر - بوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر

آینتراخت فرانکفورت که هفته‌های اخیر را با فراز و نشیب‌های زیادی تجربه کرده است، در هفته ۲۶ میزبان بوروسیا مونشن‌گلادباخ بود. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی بدون گل به پایان رسید. فرانکفورتی‌ها به ویژه از لحاظ مالکیت توپ و همچنین شمار حملات، از حریف خود برتر بودند، اما نتوانستند علی‌رغم دست‌یابی به موقعیت‌های خوب از هیچیک از فرصت‌ها استفاده کنند و به گل دست یابند.

  • بایرن مونیخ ۶ - آگسبورگ صفر

بایرن مونیخ روز شنبه (۱ آوریل / ۱۲ فروردین) به مصاف آگسبورگ رفت. سرخ‌پوش‌های بایرن مونیخ در این دیدار بار دیگر اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و مهمان خود را با شش گل به خانه فرستادند.

مونیخی‌ها در ۷۵ درصد از طول بازی مالکیت توپ را در دست داشتند و با این پیروزی مهم گامی دیگر به قهرمانی نزدیک شدند. روبرت لواندوفسکی با زدن سه گل از شش گل بایرن مونیخ از چهره‌های درخشان میدان بود. توماس مولر با دو گل و تیاگو با زدن دیگر گل‌های مونیخ سهم مهمی در پیروزی تیمشان داشتند.

  • شالکه یک - بوروسیا دورتموند یک

یکی از پیکارهای حساس هفته ۲۶ داربی دیرینه میان آبی‌پوش‌های شالکه و زردپوش‌های دورتموند بود. نبرد دو تیم که در حضور بیش از ۶۲ هزار تماشاگر برگزار شد، با تساوی یک بر یک خاتمه یافت؛ نتیجه‌ای که با توجه به عملکرد کم و بیش یکسان هر دو تیم عادلانه بود.

پی‌ير امریک اوبامیانگ، مهاجم خطرناک دورتموند پس از زدن نخستین گل این دیدار در دقیقه ۵۳، موفقیت خود را با نمایشی بکر جشن گرفت و ماسکی را که به همراه خود داشت، بر سر کرد. گل تساوی شالکه نیز در دقیقه ۷۷ توسط "کهرر" به ثمر رسید. دورتموند در حال حاضر در رده چهارم جدول جای دارد و شالکه نیز در مکان نهم به سر می‌برد.

اوبامیانگ

  • فرایبورگ ۲ - وردر برمن ۵

وردر برمن که در هفته‌های اخیر خوش درخشیده، اين هفته نیز موفقیتی مهم را جشن گرفت و با پیروزی ۵ بر ۲ مقابل میزبان خود، فرایبورگ سه امتیاز مهم به دست آورد. ماکس کروزه نخستین گل برمن را به ثمر رساند. چهره درخشان میدان اما دلانی، دیگر مهاجم وردر برمن بود که سه گل از پنج گل تیمش را وارد دروازه فرایبورگ کرد. وردر برمن با این موفقیت فاصله خود با رده‌های پایین جدول را بیشتر کرده است.

  • آر. بی. لایپزیگ ۴ - دارمشتات صفر

لایپزیگ که تعقیب‌کننده شماره یک بایرن مونیخ محسوب می‌شود نیز از تیم‌هایی بود که هفته ۲۶ را با کامیابی پشت سر گذاشت. سفیدپوش‌های لایپزیگ با پیروزی خانگی ۴ بر صفر مقابل دارمشتات سه امتیاز به دست آورده و جای خود در رده‌ دوم جدول را مستحکم کردند.

  • هامبورگ ۲ - اف ث کلن یک

هامبورگ نیز از تیم‌های موفق هفته بود. سفیدپوش‌های هامبورگ با نتیجه ۲ بر یک مهمان قدرتمند خود، اف ث کلن را شکست دادند و سه امتیاز کسب کردند. نیکلای مولر در دقیقه ۱۳ هامبورگ را یک بر صفر جلو انداخت و یوجیچ نیز در دقیقه ۲۵ گل تساوی را برای کلن به ثمر رساند. گل پیروزی هامبورگ نیز در واپسین لحظات این دیدار توسط لوئیس هولتبی به ثمر رسید.

  • اینگولشتات ۲ - ماینتس یک

در نخستین دیدار باقیمانده هفته ۲۶ لیگ دسته اول فوتبال آلمان، تیم‌های اینگولشتات و ماینتس رویاروی هم قرار گرفتند. اینگولشتات که از لحاظ موفقیت‌های خانگی، ضعیف‌ترین تیم بوندس‌لیگا محسوب می‌شود، توانست این دیدار را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان برد و سه امتیاز مهم به دست آورد.

  • بایر لورکوزن ۳ - ولفسبورگ ۳

پیکارهای هفته ۲۶ بوندس‌لیگا شامگاه یکشنبه ۲ آوریل / ۱۳ فروردين با دیدار بایر لورکوزن و ولفسبورگ به پایان رسید. این دیدار پرگل و پرهیجان در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. چهار گل از شش گل این بازی در ده دقیقه پایانی به ثمر رسید.

لورکوزنی‌ها تا دقیقه ۸۰ بازی ۲ بر صفر از مهمان خود جلو بودند، اما ماریو گومز، مهاجم ملی‌پوش ولفسبورگ توانست در عرض ۷ دقیقه (۸۰، ۸۳ و ۸۷) سه بار پیاپی دروازه لورکوزن را باز کند و ورق را برگرداند. بایر لورکوزن که پیروزی قطعی را از دست‌رفته می‌دید، نهایت تلاش خود را کرد و یک دقیقه مانده به پایان بازی به گل تساوی دست یافت تا بتواند دست کم یک امتیاز حفظ کند.

 

کد خبر 365860

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha