همشهری آنلاین: دومین سالانه «بهارستان» این روزها میزبان یادبودی از عباس کیارستمی عکاس و فیلمساز فقید ایرانی در خیابان‌های شهر تهران است.

نقاشی

به گزارش مهر، اثر «یادبود عباس کیارستمی» که توسط بهزاد شفق و المیرا رسولی راد در خیابان بهشتی، تقاطع خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) ارائه شده است، ادای دینی از سوی سالانه «بهارستان» به این هنرمند بین‌المللی است.

بهزاد شفق هنرمند نقاش درباره اجرای این اثر در دومین سالانه «بهارستان» گفت: با توجه به اینکه عشق به طبیعت در کیارستمی برای همه ما یک درس بود، لذا طبیعی است که بخواهیم در فصل بهار و بیداری طبیعت به ایشان اشاره کنم و بخشی از «بهارستان» را به یادبود این بزرگوار اختصاص دهیم.

وی که از هنرمندان بخش آثار حجمی و هنرهای محیطی است، افزود: با توجه به اینکه ما امسال بهار دیگر عباس کیارستمی را به عنوان یک چهره برجسته و دوست داشتنی هنر دیگر در کنار خود نداریم، تصمیم گرفتم که کاری به ایشان در این رویداد تقدیم کنم.

دومین رویداد هنری «بهارستان» به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با نوروز سال ۱۳۹۶ در بخش‌های نقاشی دیواری، مجسمه، هنرهای محیطی و تخم‌مرغ‌های نوروزی در سطح شهر تهران برگزار شد و تا اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

کد خبر 366250

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha