سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۶ - ۱۷:۴۰
۰ نفر

بالاخره پس از گذشت 2 هفته از معرفی علی اکبر محرابیان و غلامحسین نوذری به عنوان وزرای پیشنهادی صنایع و نفت به مجلس، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در جلسه علنی روز چهارشنبه 22 آبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار همشهری محمدرضا باهنر  که ریاست جلسه علنی روز سه شنبه را برعهده داشت، با اعلام این مطلب از نمایندگان مجلس خواست تا روز چهارشنبه در ساعت اولیه مجلس، در صحن علنی حاضر شوند تا کار بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی پیش‌از‌ظهر به اتمام برسد.

این در حالی است که بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی نفت و صنایع به صورت رسمی و غیر رسمی در دستور کار فراکسیون های مختلف مجلس قرار گرفته بود.

محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس نیز با اشاره به جلسه‌ صبح سه شنبه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با نوذری و محرابیان گفت: هر 2 وزیر پیشنهادی، نسبت به رئوس برنامه‌های خود توضیحاتی ارائه دادند و اعضای شورا نیز ابهامات و ‌نظرات خود را مطرح کردند.

فراکسیون اصولگرایان بعدازظهر سه شنبه نیز در این باره جلسه ای تشکیل داد.

رئیس جمهوری 21 مرداد ماه سال جاری طی احکامی جداگانه غلامحسین نوذری و علی اکبر محرابیان را به عنوان سرپرستان وزارتخانه‌های نفت و صنایع و معادن منصوب کرد و نهم آبان ماه در آخرین لحظات مهلت مقرر و قانونی، این 2 را به عنوان وزرای پیشنهادی خود به مجلس معرفی کرد.

کد خبر 36546

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز