‌ویژه‌برنامه‌های نوروزی برج میلاد اعلام شد. این هشتمین سال پیاپی است که ویژه‌برنامه‌های نوروزی در برج میلاد برگزار می‌شود.

اين مجموعه از 2تا 12فروردين‌ماه 96از ساعت 10تا 22ميزبان شهروندان است. گالري غربي و شرقي برج تالار توضيحات نامگذاري شده است كه مردم و بازديد‌كنندگان پس از ورود به اين تالار رفته و ظرفيت‌ها و جاذبه‌هاي برج براي آنها توضيح داده خواهد شد.همچنين 18ايستگاه فرهنگي و ورزشي و هنري در محدوده فضاي محيطي برج برپا خواهد شد كه برنامه‌هاي مفرح و شادي براي مردم اجرا خواهد كرد.

همچنين 3سايت نمايشگاهي تهران قديم، جنگ عصرگاهي و سراي كودك در آن برگزار مي‌شود و لازم به ذكر است كه در سايت تهران قديم، مشاغل از دست رفته در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت و در جنگ عصرگاهي نيز برنامه‌هاي شاد و مفرحي از ساعت 17 تا22برگزار خواهد شد. همچنين سكوي ديدباز ‌ به دهكده اقوام بدل خواهد شد كه سوغات و فرهنگ و صنايع‌دستي اقوام مختلف ايراني در آن در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت. پيش‌بيني شده است كه در ايام نوروز يك ميليون نفر از ويژه‌برنامه‌هاي نوروزي برج كه نوروزگار نام گرفته ديدن خواهند كرد.

از سويي زمين كارتينگ و 2 تا 3 قطعه زمين در حوالي برج آسفالت شده و براي پارك خودرو در نظر گرفته شده است. همچنين پروژه ساخت پاركينگ طبقاتي در 10طبقه و 96هزار متر با ظرفيت 3000پاركينگ آغاز شده است.

کد خبر 364717

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha