مرد کلاهبردار با دریافت ۵۰۰ میلیون تومان از جوانی به او وعده سرمایه‌گذاری داده بود اما وقتی وی برای پس گرفتن پول‌هایش اصرار کرد او را به قتل رساند و جسدش را به دره‌ای انداخت.

متهم

مدتي قبل مردي به كلانتري 131شهرري رفت و از مفقود شدن برادرش خبر داد. او گفت: برادر 32ساله‌ام روز گذشته از خانه بيرون رفت اما ديگر برنگشت. وقتي مأموران از اين مرد خواستند درباره وضعيت زندگي برادرش بيشتر توضيح دهد، گفت: او در شركتي كه در زمينه واردات خودرو فعاليت مي‌كرد 500ميليون تومان سرمايه‌گذاري كرده بود اما چون اين شركت به تعهداتش عمل نكرده بود، برادرم مي‌خواست پولش را پس بگيرد و روزي كه مفقود شد نيز قرار بود به دفتر شركت برود اما از آن موقع ديگر تلفنش را جواب نداد.

وقتي كارآگاهان درباره اين شركت تحقيق كردند معلوم شد كه مدير آنجا مردي سابقه‌دار است كه مدتي قبل با گرفتن مرخصي از زندان آزاد شده است. آنها همچنين به دفتر شركت رفتند و با بررسي تصاوير ضبط شده توسط دوربين‌هاي مداربسته پي بردند جوان مفقود شده روز حادثه وارد آنجا شده اما هرگز از آن ساختمان بيرون نيامده است. همچنين ادامه بررسي اين تصاوير مدير شركت را نشان مي‌داد كه بسته‌اي مشكوك داخل خودرويي قرار داده و از ساختمان خارج شده است.

در شرايطي كه تنها مظنون اين پرونده مدير شركت بود دستگيري وي در دستور كار قرار گرفت تا اينكه چند روز قبل مأموران وي را درحالي‌كه سوار يك خودروي اپتيماي اجاره‌اي بود در ولنجك دستگير كردند. متهم در جريان بازجويي‌ها با اعتراف به قتل گفت: مقتول 500ميليون تومان براي سرمايه‌گذاري به من داده بود و پولش را مي‌خواست.

روز حادثه او به دفترم آمد و با يكديگر درگير شديم و در اين بين من با تيغ موكت بري ضربه‌اي به او زدم و او جانش را از دست داد. در اين شرايط جسد را داخل چندين لايه پلاستيك بسته بندي كردم و آن را در يك روز تعطيل به وسيله خودروي دوستم به منطقه پلور بردم و در دره‌اي رها كردم. به‌دنبال اعترافات متهم گروهي از مأموران با استفاده از سگ‌هاي جست‌وجوگر به محل رها كردن جسد رفتند اما موفق شدند بقاياي جسد را كشف كنند.به گفته سرهنگ حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ متهم در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات در اين‌باره ادامه دارد.

کد خبر 364713

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha