همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به بازدید از منطقه مرزی پیرانشهر گفت: امنیت موجود در مرزهای شمال غرب کشور و روحیه رزمندگان در پاسداری از حریم نظام اسلامی در این منطقه مثال زدنی است.

محمد پاکپور

سردار محمد پاکپور در حاشیه یادواره شهدای بدر و خیبر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به رغم بارش برف و سرمای حاکم بر ارتفاعات مناطق غربی و شمال غربی ایران اسلامی، رزمندگان در این اقلیم، دما و فضا با قدرت مشغول پاسداری و دفاع از مرزهای کشور هستند.

وی اظهار کرد: این روحیه مضاعف در پاسداری از ایران اسلامی در سرمای طاقت فرسا حاصل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان این مرز و بوم و الهام گیری آنان از شهدایی مانند شهید مهدی باکری و امثال ایشان است.

پاکپور با اشاره به خودکفایی کشور در بسیاری از زمینه ها همچون صنایع دفاعی و نظامی اضافه کرد: همه این دستاوردها، حاصل تفکر پیشرفت مدارانه جوانان و الهام آنان از رشادت های دوران دفاع مقدس است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه در دوران جنگ ملت ایران با حداقل ها در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، بیان کرد: بزرگ‌ترین شاخصه شهید باکری جرات مثال زدنی او بود که توانست بسیاری از سدها را بشکند.

سردار پاکپور گفت: اگر جراتی که شهید مهدی باکری و سایر شهدا در جوانان ما در زمینه صنایع نظامی داشتند، در جامعه تعمیم یابد در بسیاری از موارد از جمله تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات، پیروزی ها میسر می‌شود.

کد خبر 364529

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha