چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: گیتی‌پسند بدون توجه به سه رقیب دیگر برابر یاسین پیشرو قم به پیروزی پُر گلی دست پیدا کرد تا بعد از چهار سال دوباره جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

گیتی پسند

به گزارش "ورزش سه"، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال امروز ( چهارشنبه 18 اسفند) با برگزاری هفت مسابقه که از ساعت 16 آغاز شده بود، به پایان رسید که تا پیش از آن تیم‌های گیتی‌پسند با 57 امتیاز، دبیری تبریز با 56 امتیاز، مس سونگون ورزقان با 55 امتیاز و ملی‌حفاری اهواز با 54 امتیاز از شانس‌های قهرمانی محسوب می‌شدند.

با وجود اینکه چهار تیم از شانس قهرمانی برخوردار بودند؛ اما گیتی‌پسند اصفهان بدون توجه به نتیجه سه رقیب دیگرش با برتری یک بر صفر در نیمه اول برابر یاسین پیشرو قم و شروع توفانی در نیمه دوم با زدن 4 گل، توانست برای سومین بار جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال را بالای سر ببرد.

دبیری تبریز هم با پیروزی 8 بر 2 مقابل آذرخش بندرعباس به نایب قهرمانی رسید و مس سونگون با برتری 2 بر صفر برابر لنیات ارژن شیراز در جایگاه سوم لیگ برتر فوتسال ایستاد.

همچنین ملی‌حفاری اهواز با نتیجه 4 بر یک از سد مقاومت البرز عبور کرد تا با قرار گرفتن در رده چهارم به کار خود پایان دهد؛ تاسیسات دریایی با پیروزی 5 بر 3 در زمین شهروند ساری پنجم جدول شد و شهرداری ساوه نیز مقابل فرش‌آرا مشهد 5 بر 4 پیروز شد تا با ششمی جدول لیگ هجدهم فوتسال را تمام کنند؛ دیدار تیم‌های از پیش سقوط کرده‌ی طرح و توسعه الوند و دانشگاه آزاد تهران هم با برتری 4 بر یک به سود نماینده قزوین خاتمه یافت تا آنها نیز در آخرین هفته امتیازات‌شان را دو رقمی(11) کنند.

کد خبر 364458

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha