با گذشت ۶ سال از ناپدید شدن دختر نوجوان پس از مرگ مرموز مادر و برادرش، هنوز ردی از وی به‌دست نیامده و تیم جنایی در برابر یک معمای عجیب قرار دارد.

ریحانه

ماجراي مرگ مرموز مادر و پسر 10ساله 21مرداد سال 89فاش شد. زن خانواده به همراه پسر10ساله و دختر 13ساله‌اش به نام ريحانه در آپارتماني در خيابان آيت‌الله كاشاني زندگي مي‌كردند كه با حضور پزشكي قانوني در محل مشخص شد كه چند روزي ازمرگ مادر و پسر گذشته اما اثري از ريحانه دختر خانواده نبود.

ناپديد شدن مرموز دختر 13ساله اين فرضيه را در برابر تيم جنايي قرار داد كه احتمالا مادر خانواده به‌دليل مشكلات روحي و رواني تصميم به‌خودكشي و پايان دادن به زندگي فرزندانش گرفته اما دختر نوجوان او وقتي از تصميم مرگبار مادرش باخبر شده از خانه فرار كرده است.

با گذشت 6سال هنوز سرنوشت ريحانه در هاله‌اي از ابهام قرار دارد و از طرفي پزشكي قانوني به‌دليل فسادنعشي اجساد مادر و پسر نتوانسته علت مرگ آنها را اعلام كند. به اين ترتيب بار ديگر قاضي جنايي پايتخت، مجوز انتشار تصوير ريحانه را صادر كرد تا چنانچه هركس وي را ديد يا اطلاعي از سرنوشتش دارد مأموران اداره يازدهم پليس آگاهي تهران را در جريان قرار دهد تا با يافتن او پرده از راز مرگ مادر و برادرش برداشته شود.

کد خبر 364083

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha