مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
۰ نفر

دهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی واقع در بوستان گفتگو میزبان علاقمندان است.

zanan

این نمایشگاه تا ۲۳ اسفند با ۲۶ غرفه پوشاک زنان، ۱۳ غرفه پوشاک مردان، ۷غرفه پوشاک زنان و مردان و ۱۳ غرفه پوشاک کودک در کنار غرفه‌های صنایع‌دستی و زیورآلات برپا شده است.

مجتبي عبداللهي معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري تهران در مراسم افتتاحيه دهمين نمايشگاه زنان و توليد ملي اظهار كرد: شاهد پيشرفت‌هاي عملكرد مجموع فعاليت‌هاي بانوان ستاد توانمندسازي زنان سرپرست خانوار و اداره كل امور بانوان شهرداري تهران بوده‌ايم. مراكز مهارت‌آموزي كوثر با فراز و نشيب‌هايي كار خود را شروع كردند. اين مراكز آرام آرام شكل گرفتند و اكنون شاهد انجام فعاليت‌هاي حرفه‌اي در اين مراكز هستيم.

در ادامه اين مراسم فهيمه فيروزفر - مدير ستاد توانمندسازي زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداري تهران- اظهار كرد: مردم و توليدكنندگان اين نمايشگاه را از خودشان مي‌دانند كه اين امر از بركت وجود زنان سرپرست خانوار است، زيرا همه تلاش مي‌كنند تا اين افراد به آرامش نسبي در زندگي خود برسند و خدا نيز بركت مي‌دهد.

وي ضمن اشاره به حضور استاد بين‌المللي مدعو در زمينه مد و لباس از فرانسه گفت: قرار است اين استاد، كارگاهي را براي توليدكنندگان برگزار كند تا آنان بتوانند قيمت تمام‌شده كالاهاي توليدي خود را پايين بياورند و كالاهاي خود را صادركنند.‌مدير ستاد توانمندسازي زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداري تهران همچنين به رونمايي از كتاب زنان سرپرست خانوار اشاره و اظهاركرد: حدود ۱۰ كتاب در حال چاپ از زندگي زنان سرپرست خانوار است كه 2 كتاب را در اين نمايشگاه رونمايي مي‌كنيم و ساير كتاب‌ها را پس از چاپ در معرض فروش قرار خواهيم داد. اين نمايشگاه تا 23 اسفند و از ساعت 10 تا 21 پذيراي علاقمندان است.

کد خبر 363975

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha