شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان پیش از سفر به جزیره بالی اندونزی برای گذراندن تعطیلات اشرافی در کنار یک هزار و ۵۰۰ تن از شاهزادگان و همراهان به منظور سفری چند ساعته از جاکارتا عازم برونئی دارالسلام شد.

پادشاه عربستان به برونئی رفت

به گزارش ایرنا، هواپیمای سلطنتی عربستان به نوشته تارنمای 'مترو'، از یک فرودگاه نظامی در شرق جاکارتا عازم برونئی شد، در حالی که 'یوسف کالا' معاون رئیس جمهوری اندونزی پادشاه عربستان را تا فرودگاه همراهی کرد.

اطلاعات زیادی در مورد سفر چند ساعته پادشاه عربستان به برونئی منتشر نشده است، اما تحلیلگران سفر حدود یک ماهه آسیایی ملک سلمان را تبلیغاتی و در راستای شکست سیاست های این کشور در خاورمیانه و نگاه به کشورهای دورتر می بینند.

وی قرار است پس از چند ساعت توقف در برونئی عازم جزیره بالی شود که تحت تدابیر شدید امنیتی قرار گرفته است و برخی رسانه ها آن را همانند مکان رزمایش توصیف کرده اند.

آل سعود برای این سفر تفریحی که از عصر امروز آغاز می شود 460 تن وسایل، خودرو و مواد غذایی را از عربستان به اندونزی منتقل کرده است و پادشاه 81 ساله که خود را خادم حرمین شریفین می داند 100 محافظ را همراه کرده است تا از وی حفاظت کنند.

کد خبر 363908

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha