همشهری آنلاین: سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای مرکزی این جبهه، اسامی اعضای منتخب هیأت رئیسه را اعلام کرد.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب

به گزارش فارس، مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای مرکزی این جبهه که عصر چهارشنبه 11 اسفند 95 برگزار شد، اظهار داشت: در اين جلسه پس از گزارشی که درباره انتخابات اعضای شورای مرکزی داده شد، 10 نفر هیأت رئیسه که وظیفه اداره جلسات را بر عهده دارند، انتخاب شدند و گزارشی نیز درباره نخستین مجمع ملی این جبهه ارائه شد.

وحید دستجردی با اشاره به اعضای منتخب هیأت رئیسه گفت: طبق آرای شورای مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان به عنوان رئیس، غلامعلي حداد عادل و مهدي چمران به عنوان نواب رئیس، مهدی محمدی و سیدمحمد حسینی به عنوان منشی، مرضيه وحيد دستجردی به عنوان سخنگو، لطف‌الله فروزنده به عنوان دبیر و همچنین ذوالقدر به عنوان رئیس ستاد انتخاب شدند.

وی در پایان اظهار داشت: با 10 کاندیدای اول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مذاکره صورت می‌گیرد و اگر مذاکرات به نتیجه برسد و آنها به سازوکار جبهه متعهد باشند، به شورای مرکزی معرفی می‌شوند و برنامه‌های خود را به شورای مرکزی ارائه می‌دهند و بعد از آن نیز به مجمع عمومی آینده معرفی خواهند شد تا از میان آنها 5 نفر انتخاب شوند.

کد خبر 363690

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha