یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
۰ نفر

جوانی که در شب خواستگاری خواهرش با جوانی درگیر شده و وی را با ضربه چاقو از پا درآورده بود در دادگاه محاکمه شد.

متهم

دي‌ماه سال 93به مأموران پليس پايتخت خبر رسيد چند جوان حوالي چهارراه گلوبندك با يكديگر درگير شده و يكي از آنها به قتل رسيده است. شواهد نشان مي‌داد 2برادر با مقتول درگير شده و ابتدا يكي از آنها با ميله ضربه‌اي به سر مقتول زده و ديگري نيز با چاقو وي را به قتل رسانده است. در اين شرايط 2متهم بازداشت شدند و به‌دست داشتن در اين نزاع خونين اعتراف كردند. به اين ترتيب پرونده با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد.

در جلسه محاكمه كه صبح ديروز در شعبه هشتم، به رياست قاضي حسين اصغرزاده و با حضور قاضي حشمت‌الله توكلي برگزار شد ابتدا مادر مقتول در جايگاه قرار گرفت و گفت: اين 2برادر با نامردي پسرم را به قتل رسانده‌‌اند و خواسته‌ام قصاص است. در ادامه متهم رديف اول كه ضربه مرگبار را زده بود در دفاع از خودش گفت: ما زير خانه‌مان يك مغازه صافكاري داشتيم و آن روز مشغول كار بوديم كه 2جوان با يكديگر شروع به دعوا كردند.

آن شب قرار بود براي خواهرم خواستگار بيايد و مي‌ترسيديم به‌خاطر اين سر و صداها آبروريزي شود. به‌خاطر همين پدرم به آنها تذكر داد ولي آنها پدرم را هل دادند. من به هواداري از پدرم جلو رفتم اما يكي از آنها با چاقو به دستم ضربه زد و وقتي برادرم جلو آمد آنها فرار كردند.

متهم ادامه داد: چند دقيقه بعد يك خودروي شاسي بلند با سرعت از راه رسيد و همان 2جوان همراه 4نفر ديگر كه بيشترشان چاقو و شمشير داشتند پياده شدند و به ما حمله كردند. برادرم يك لوله برداشت و با آن ضربه‌اي به سر مقتول زد. چاقويي كه در دستش بود به زمين افتاد اما همچنان يك شمشير در دست ديگرش داشت. من با چاقويي كه داشتم مي‌خواستم به‌دست او ضربه بزنم تا شمشير را بگيرم اما نمي‌دانم چه‌كسي از پشت هلم داد و چاقويم به كمر مقتول فرو رفت. من نمي‌خواستم مرتكب قتل بشوم و از اولياي دم درخواست بخشش دارم. در ادامه دومين متهم نيز در برابر اتهام معاونت در قتل به دفاع از خود پرداخت و در نهايت ختم جلسه اعلام شد.

کد خبر 363342

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha