یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
۰ نفر

گلایه‌های مشترکان تلفن همراه و ثابت از قطعی‌های مکرر و اختلال در مکالمات که از چندی پیش به اوج رسیده بود عاقبت دامن اپراتور اول تلفن همراه کشور را گرفت و باعث شد تذکر جدی بگیرد.

در پيگيري‌هاي همشهري، برخي كارشناسان اين اختلالات را محلي براي درآمدزايي اپراتورها بدون توجه به حقوق اوليه مشتركان قلمداد كردند اما اپراتورها در توجيه اين كاستي‌ها دلايل مختلفي مانند نبود زير‌ساخت‌ها و در حال توسعه بودن شبكه‌ و... را اعلام مي‌كردند. اما ديروز معاون نظارت تنظيم ارتباطات راديويي از تذكر جدي به اپراتور اول تلفن همراه كشور پرده برداشت.

حسين فلاح جوشقاني گفت: به اپراتور اول تلفن همراه كشور تذكر جدي داده‌ايم كه تا 15اسفند مشكلات مربوط به ارتباط مشتركان را حل كند. فلاح جوشقاني افزود: در چند‌ماه گذشته بحث توسعه و بهسازي همراه اول به‌ويژه ارتقا به نسل سوم و چهارم تلفن همراه در دستور كار جدي اين اپراتور بوده است كه بتواند مشتركان خود را از اين خدمات بهره‌مند كند اما با بررسي‌هايي كه از 3‌ماه پيش انجام داده‌ايم متوجه شديم به‌دليل شتابي كه در اين توسعه صورت گرفته و به‌صورت گسترده انجام شده، در شهرهاي بزرگ به‌خصوص تهران كيفيت مكالمات پايين آمده است.

کد خبر 363336

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha