همشهری آنلاین: مدیر‌عامل سازمان‌خصوصی‌سازی از آغاز پرداخت سود سهام عدالت به مشمولان مرحله اول با دفترچه، از طریق بانک سپه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا‌حیدری کردزنگنه با بیان این مطلب، گفت: پرداخت سود سهام عدالت مشمولین مرحله اول طبق قرارداد با بانک سپه و با صدور دفترچه برای آن آغاز شده است.

معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه بانک سپه باید پرداخت سود را به کلیه شعب خود در استان‌ها اعلام و برای آن برنامه‌ریزی کرده و ساز و کار آن را مهیا می‌کرد، اظهارداشت: تعداد مشمولین مرحله اول 5 میلیون نفر است.

وی ادامه داد: بر اساس قرارداد با بانک سپه باید طی 60 روز سود این مرحله به 5 میلیون نفر مشمولین مرحله اول در 2 هزارو 200 شعبه این بانک در سراسر کشور توزیع شود.

کرد زنگنه کل رقم سود این مرحله را بیش از 200 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: سود هر نفر بالای 60 هزار تومان است که 20 هزار تومان آن برای اقساط سال اول کسر می‌شود و 40 هزار تومان آن به این افراد پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: براساس زمان‌بندی اولیه قرار است به 21 میلیون نفر طی دو سال که پایان آن پایان سال 86 خواهد بود، سهام عدالت واگذار شود که به 5 میلیون نفر مرحله اول و 6 میلیون نفر مرحله دوم واگذار شده است.

کد خبر 36306

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز