همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در یک دیدار نفس‌گیر قهرمان یورو لیگ ۲۰۱۶ را پشت سر گذاشت.

Beachsoccer

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شاگردان محمدحسین میرشمسی در دومین روز از مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه (27 بهمن) در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر به مصاف تیم ملی اوکراین رفتند.

در این دیدار هر کدام از دو تیم ۳ گل به ثمر رساندند كه گل‌های تیم ملی کشورمان را سیدعلی ناظم (دو گل) و حمید بهزادپور (یک گل) وارد دروازه اوکراین کردند.

این دیدار در زمان اضافه گلی به همراه نداشت تا سرنوشت برنده بازی در ضربات پنالتی مشخص شود كه در نهایت تیم ایران با نتیجه ۸ بر 7 پیروز این بازی شد.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با اين پیروزی با مجموع ۴ امتیاز در صدر جدول مسابقاتی رقابت‌هاي PersianCup قرار گرفت.
پيش از اين بازي نيز تیم‌های ملی ایتالیا و لهستان از ساعت ۱۸:۱۵ به مصاف هم رفتند كه اين بازي درنهایت با برتری تیم ملی لهستان به پایان رسید.
بازی نخست ازسومین روز مسابقات هم بین تیم‌های ملی اوکراین و لهستان از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر آغاز شد و درنهایت این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود تیم اوکراین به پایان رسید.

و بالاخره در آخرین روز مسابقات شاگردان میرشمسی از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف تیم ایتالیا رفتند و توانستند این تیم را با نتیجه 4 بر 3 شکست دهند و قهرمان شوند. گل‌های ایران را محمد احمدزاده (دو گل)، محمدعلی مختاری و مصطفی کیانی به ثمر رساندند.

بدين ترتيب تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های ملی اوکراین، ایتالیا و لهستان به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم را کسب کردند.

لازم به توضیح است طبق آیین‌نامه اين مسابقات به تیم‌های اول و دوم جام اهدا می‌شود، همچنین سه جایزه انفرادی به فنی‌ترین بازیکن، بهترین دروازه‌بان و آقای گل تعلق می‌گیرد. در ضمن این مسابقات در ساله‌ای آتی نیز به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد.

گفتنی است به امتیازات رنکینگ جهانی تیم‌های اول تا چهارم مسابقات بین‌المللی پرشین کاپ به ترتیب ۱۰۰ ، ۸۰ ، ۶۰ و ۴۰ امتیاز افزوده خواهد شد.

 

کد خبر 362370

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha