مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۶ - ۲۰:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخستین سری موتورسیکلت‌های برقی جایگزین فرسوده‌ها می‌شود.

مدیر طرح جامع کاهش آلودگی هوای تهران با اعلاک این خبر گفت: برنده مناقصه طرح جایگزینی موتورسیکلت‌های دوزمانه فرسوده سال 86 مشخص شده است. بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، 10 هزار موتورسیکلت دوزمانه فرسوده امسال با موتورسیکلت‌های نو و استاندارد جایگزین می‌شوند.

دکتر فتح الله امی با اشاره به این که در سال گذشته 280 هزار تومان توسط سازمان حفاظت محیط زیست و 250 هزار تومان توسط مالک پرداخت می‌شد، افزود: در طرح سال 86 مالکان موتورسیکلت‌های فرسوده تنها 200 هزار تومان پرداخت می‌کنند و مابقی قیمت موتورسیکلت توسط سازمان حفاظت محیط زیست پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا وی با تاکید بر این که سال گذشته طرح تعویض موتورسیکلت‌های فرسوده تنها در یک سایت اجرا می‌شد، افزود: امسال و به جهت رفاه مالکان 4 سایت در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران بدین منظور درنظر گرفته شده است. احراز سکونت مالک موتورسیکلت در تهران از شرایط اصلی اجرای این طرح است. پیش‌بینی می‌شود با همکاری نیروی انتظامی طول زمان تعویض در سال جاری به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

مدیر طرح جامع کاهش آلودگی هوای تهران از جایگزینی نخستین سری موتورسیکلت‌های برقی به جای موتورسیکلت‌های فرسوده تهران خبرداد و تصریح کرد: این موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون در حال ترخیص هستند که در صورت خواست مالک می‌توانند به جای موتورسیکلت‌های بنزینی در طرح جایگزینی تحویل شوند.

کد خبر 36222

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز