همشهری آنلاین: یک شرکت نوپا در آمریکا انگشتری ساخته که کاربر هنگام خطر می‌تواند به وسیله آن اطرافیان و دوستان خود را مطلع کند.

انگشتر نجات ساخته شد

به گزارش مهر، داخل انگشتر شرکت Nimb دکمه‌ای قرار دارد که به یک اپلیکیشن موبایل متصل است. با فشار این دکمه فرد می‌تواند درخواست کمک کند.

ایده ورای ساخت این انگشتر هوشمند بسیار ساده است. انگشتر به وسیله بلوتوث پیام هشدار به فهرستی از پیش تعیین شده از دفتر تلفن فرد، دوستان، اعضای خانواده، افرادی که نزدیک محل ارسال پیام هستند، ارسال می‌کند.

احتمال فشرده شدن این دکمه به طور اشتباهی نیز بسیار کم است زیرا در تئوری کاربر باید حداقل سه ثانیه دکمه را فشار دهد. همچنین مکان آن طوری تعیین شده که از فشار غیر عمدی به آن جلوگیری می‌کند.

اما هنگامی که دکمه فشرده شود، انگشتر به آرامی می‌لرزد. این امر نشان می‌دهد علامتی به اپلیکیشن برنامه ارسال شده است.  Nimb پس از فعال شدن، مکان شما را به همراه پیامی به تمام شماره تماس‌های مرتبط به برنامه ارسال می‌کند.

همچنین کاربر در صورت تمایل می‌تواند ارسال پیام را در اپلیکیشن لغو کند. برای این کار باید کلمه رمزی را ۳۰ ثانیه پس از فعال شدن پیام هشدار وارد کند.

البته ایده Nimb در اینجا پایان نمی‌یابد. موسسان آن تصمیم دارند بستر Nimb را خلق کنند و بهترین و سریع‌ترین گروه عکس‌العمل را در تمام نقاط دنیا برای کمک به افراد خلق کنند. آن‌ها تصمیم دارند سیستم پیامدهی اضطراری را دگرگون کنند.

کد خبر 362193

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha